کمد لباس آناهیتا افشار؛ تنها بازیگری که جسارت پوشیدن این لباس‌ها را دارد!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 416475 1 سال قبل 338

آناهیتا افشار بازیگر دوست داشتنی که او را بیشتر با نقش مرضیه عروس آی‌کیوی سریال سه در چهار به یاد می‌آوریم، نقاش و بازیگری با استعداد و تواناست. آناهیتا همیشه از حاشیه دوری می‌کند و در نقش‌هایی که به او محول می‌شود؛ بسیار موفق ظاهر می‌شود. اگر اهل سریال‌های خانگی باشید، آناهیتا را در سریال‌هایی همچون قورباغه، پوست شیر، آن‌ها و… دیده‌اید و اگر به سریال تلویزیونی علاقه‌مند باشید او را در سریال‌هایی مانند سایه بان، سه در چهار، متهم گریخت، خانه به دوش و… مشاهده نموده‌اید. این بازیگر درخشان در سینما هم در فیلم‌هایی مانند پل خواب، ویلایی‌ها و… با بازی فوق‌العاده خود نقش آفرینی کرده‌است. بعد از دیدن توانایی او در بازیگری، شاید برای شما جالب باشد که بدانید، او در زندگی روزمره خود و در مناسبت‌های رسمی با چه استایلی ظاهر می‌شود؟ اگر در رابطه با این موضوع کنجکاو هستید، در ادامه همراه ما باشید چرا که قصد داریم امروز به بررسی استایل آناهیتا افشار بپردازیم و زیباترین استایل‌های او را با هم مرور کنیم.

لینک پیشنهادی
هوس‌بازترین مردان سینمای ایران شناسایی شدند
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عیددمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

دریافت مشاوره رایگان

آرایش ساده و اروپایی

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

یکی از نکات مثبت استایل آناهیتا افشار، آرایش ملیح و در عین حال زیبا و جذاب اوست. آناهیتا را بیشتر با آرایش‌های سبک اروپایی می‌بینیم که در آن از رنگ‌های نود و خنثی استفاده می‌کند و سراغ آرایش‌های عجیب و غریب نمی‌رود. از طرفی موهای زیبای او به صورت رها و ساده زیر شالش قرار می‌گیرد. مهم‌ترین و اساسی‌ترین اصل آرایش اروپایی سادگی است که در سبک آرایش آناهیتا آن را مشاهده می‌کنیم. این آرایش‌های ملایم او در کنار زیبایی او و لبخند جادوییش غوغا می‌کند.

استفاده از المان‌های سنتی

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار
حتما بخوانید...
کیف بازیگران ایرانی زیبایی‌شان را تکمیل می‌کند
استایل فرشته حسینی از دیروز تا امروز تا این حد تغییر داشته!

آناهیتا گاهی در استایل‌های رسمی خود، از المان‌های سنتی استفاده می‌نماید که این نشانه علاقه و ارادت او به سنت‌های اصیل ایرانی می‌باشد. آناهیتا بعضی اوقات در استایلی که دارد از یک یا چند المان سنتی زیبا و چشم‌نواز استفاده می‌نماید؛ که می‌تواند یک لباس با طرح و نقوش سنتی، یک گوشواره، کیف یا جواهر سنتی باشد. برای مثال آناهیتا در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم بوسان از جواهری به نام باغ ایرانی استفاده نمود.

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

نترسیدن از تکرار

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

 

اگر در استایل‎های مختلف آناهیتا دقت کنید متوجه می‌شود او اگر به چیزی علاقه داشته باشد، بدون توجه به قضاوت‌ها بارها و بارها از آن استفاده می‌نماید. این حرکت جسورانه آناهیتا افشار را کمتر در افراد مشهور می‌توانیم مشاهده کنیم. مثلا او از این کیف در استایل‌های مختلف رسمی و غیر رسمی‌اش استفاده کرده‌است.

علاقه به مینی اسکارف

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

همیشه آناهیتا افشار را با موهای رها و زیبا در زیر شالی که به سادگی بر روی سرش می‌انداخت می‌دیدیم اما او را در استایل غیر رسمی جدیدش با مینی اسکارف‌های مختلف می‌بینیم. عکس‎‌هایی که آناهیتا به تازگی از خود منتشر می‌کند؛ نشان‌دهنده علاقه او به مینی اسکارف می‌باشد.

اهمیت سلیقه شخصی

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

به نظر می‌رسد آناهیتا افشار زیبا، با آن لبخند دلربایش، در مواقع غیر رسمی بیشتر به دنبال استایلی است که خودش دوست دارد و از آن لذت می‌برد تا استایلی که بقیه را متحیر و وادار به تحسین کند. بیشتر اوقات در استایل کژوال و غیر رسمی آناهیتا او را با لباس‌های راحت و آزاد می‌بینیم تا لباس‌های صاف و اتو کشیده و مطابق کلیشه‌های متداول! او در استایل غیر رسمی‌اش بینهایت آسان‌گیر است و برایش اهمیتی ندارد که چندین بار با یک کیف تکراری ظاهر شود. اینکه برای او اهمیت ندارد استایلش چگونه قضاوت شود و سلیقه شخصی خود را به دور از چارچوب‌های کلیشه‌ای در انتخاب سبک استایلش اعمال می‌کند؛ نشان‌دهنده ویژگی شخصیتی خاص اوست. آناهیتا افشار شجاعانه انتخاب کرده‌است خودش باشد! برای مثال به عکس زیر دقت کنید. از نظر مد و فشن این لباس زیبایی و تناسب لازم را نداشته و عناصر به کار رفته در این استایل او در کنار هم خروجی مطلوبی ندارند؛ اما چه اهمیتی دارد وقتی او با لبخندی زیبا به پهنای صورتش برای عکس گرفتن با این استایل که دلخواه خود اوست، ژست گرفته‌است.

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

توجه به کودک درون

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

اگر به استایل غیر رسمی آناهیتا افشار دقت کنید، المان‌هایی را می‌بینید که به شدت سرزنده و شاد هستند و نشان دهنده این می‌باشند که کودک درون او زنده است و گاهی در انتخاب لباس‌های آناهیتا و به طور کل در انتخاب استایلش خودنمایی می‌کند. اگر به عکس‌های زیر دقت کنید؛ شما هم این ادعا را تایید خواهید کرد. از طرفی خود آناهیتا افشار در عکسی که در آن ناخن‌های خود  را با لاک عروسکی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، نوشت “I stay in my childhood  (من در کودکی خود مانده‌ام)” و این نشانگر روحیه سرزنده و کودک درون فعال اوست.

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

کفش‌های راحت

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

آناهیتا در استایل غیر رسمی خود و گاها در استایل‌های رسمی  و مناسبت‌های گوناگون با کفش‌هایی راحت و بدون پاشنه و بی شک زیبا دیده می‌شود. خیلی کم پیش می‌آید، آناهیتا افشار را با کفش‌هایی با پاشنه‌های نوک تیز و خیلی بلند ببینیم!

زیباترین استایل غیر رسمی آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

آناهیتا در این استایل خود از دو رنگ مکمل نارنجی و سبز در کنار هم استفاده کرده‌است. همچنین از اکسسوری‌های به‌جا و متناسب با استایلش کمک گرفته‌است. این استایل غیر رسمی او در دنیای مد و فشن نمره بالایی می‌گیرد.

استایل آناهیتا افشار در خانه سینما

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

این استایل چشم نواز آناهیتا یکی از زیبا ترین استایل‌های اوست. رنگبندی به کار رفته در این استایل تیره و خنثی می‌باشد. برای زیبا شدن استایلش یک عنصر طرح دار را در کنار سایر عناصر ساده استایلش به کار برده‌است. علت بزرگ بودن سرشانه‌های کت او، اورسایز بودن آن می‌باشد. آرایش او مانند همیشه ملایم، ملیح و زیبا می‌باشد و زیبایی بصری استایلش را بیشتر کرده‌است. این استایل آناهیتا افشار و به طور کل استایل‌های رسمی او نسبت به سبک غیر رسمی او بازتابی متدوال‌تر، آراسته‌تر و زیباتر به ظاهرش می‌دهد.

استایل آناهیتا افشار در جشنواره فیلم فجر

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

این استایل بسیار زیبا و ساده آناهیتا افشاری مورد توجه زیادی قرار گرفت و یک مورد از زیباترین استایل‌های اوست. او با پوشیدن بلوزی سفید در زیر مانتو جلو باز خود، استایل خود را از سبک مونوکروم یعنی زمانی که تمام عناصر استایل یکرنگ باشند، خارج کرده‌است. همچنین اگر به اکسسوری‌های این استایل او توجه کنید، مشاهده می‌نماید؛ این اکسسوری‌های ظریف و مینیمالیست چگونه با استایل او هماهنگ شده‌اند.

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

استایل خاص آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

استایل آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در این استایل جنجالی و خاص خود، با اضافه کردن یک عنصر طرح‌دار به استایل تماما مشکی خود روح بخشیده‌است و از رمز و راز رنگ‌ها الهام گرفته‌است. این استایل آناهیتا در بین طرفداران او مورد بحث و گفت وگوی فراوانی قرار گرفته‌است و بسیاری از افراد آن را پسندیده‌اند.

سخن پایانی

سینمای ایران همواره به هنرمندان با اخلاق و توانایی همچون آناهیتا افشار نیاز دارد. او توانایی خود در بازیگری را با نقش آفرینی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و خانگی و همچنین فیلم‌های سینمایی نشان داده‌است. ما با هم نکات مهم استایل آناهیتا افشار را بررسی کردیم و زیباترین استایل‌های او را مرور کردیم و متوجه شدیم این بازیگر خنده‌رو و آرام گاهی در انتخاب استایل‌های غیر رسمی‌اش جسارت به خرج داده و خارج از چارچوب‌های کلیشه‌های متداول جامعه ظاهر می‌شود. شما درباره استایل او چه فکری می‌کنید؟ به استایل او چه نمره‌ای می‌دهید؟

مشاهده این خبر در سایت مرجع