کمپ حجازی در آستانه انفجار؛ اعتصاب استقلالی‌ها ادامه دارد/ ثانیه شماری برای اعلام آخرین وضعیت خطیر؛ تا پول نرسد همین است که هست!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 512606 9 ماه قبل 142

استقلال تهران در اولین بازی خود در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران باید روز جمعه سیزدهم مردادماه در دیداری بیرون از خانه به مصاف صنعت‌نفت آبادان برود. در شرایطی‌که ۱۰ روز تا موعد برگزاری دوئل شاگردان جواد نکونام و عبدالله ویسی زمان باقی‌مانده اما بحران در اردوی آبی‌ها موج می‌زند و به نظر می‌رسد که هر روز شرایط بحرانی‌تر از روز گذشته می‌شود. در شرایطی‌که اکثریت تیم‌های لیگ برتری فعالیت‌شان در بازار تابستانه به پایان رسیده، اما هنوز بازیکنان موردنیاز جواد نکونام جذب نشده‌اند.

سرمربی استقلال گفته می‌شود که تا پایان هفته جاری به مدیران باشگاه در زمینه جذب بازیکنان موردنظرش فرصت داده و سکوت نکونام و عدم مصاحبه با رسانه‌ها در روزهای گذشته هم مرتبط با این تصمیم سرمربی آبی‌پوشان پایتخت است. یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی و روبرتو تورس در کنار دو بازیکن خارجی دیگر گزینه‌های موردنظر جواد نکونام هستند که فعلاً توافقی با هیچ‌کدام از این گزینه‌ها انجام نشده و همین مسئله باعث شده تا عصبانیت نکونام از مدیران باشگاه استقلال به اوج خود برسد.

اعتصاب ناگهانی در کمپ حجازی

بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال عصر روز گذشته در تصمیمی جالب‌توجه، تصمیم به اعتصاب در سکوت گرفتند؛ به‌طوری‌که همگی خود را به کمپ حجازی رساندند و در شرایطی‌که تصور می‌شد که قرار است جلسه تمرینی آبی‌ها برگزار شود، اما به‌یکباره با اعتصاب اعضای تیم، تمرین شاگردان جواد نکونام برگزار نشد. مشکلات مالی و عدم تسویه‌حساب مطالبات فصل گذشته و عدم پرداخت قسط اول قراردادهای فصل جدید زمینه‌ساز اعتصاب روز گذشته بود.

جواد نکونام که در روزهای گذشته سعی کرده تا در صفحه مجازی خود به مشکلات استقلال واکنش نشان بدهد و مصاحبه‌ای نداشته، روز گذشته تصمیم گرفت تا پایاپای شاگردانش در اعتصاب آن‌ها را همراهی کند؛ آن‌هم در شرایطی‌که بعد از این اتفاق، پدر او در مقابل درب خروجی کمپ ناصر حجازی در جمع هواداران گلایه‌های تندی را علیه مدیریت باشگاه استقلال مطرح کرد و مدعی شد که فشارهایی وجود دارد که جواد نکونام از استقلال برود تا شرایط تیم مطلوب شود!

تا پول نرسد، شرایط همین است!

استقلالی‌ها نه‌تنها عصر روز گذشته حاضر به برگزاری جلسه تمرینی نشدند بلکه صبح امروز هم قرار بود شاگردان جواد نکونام یک جلسه تمرین برگزار کنند که در ادامه اعتصاب آبی‌ها، این جلسه تمرینی هم برگزار نشد تا در فاصله ۱۰ روز تا انجام اولین بازی استقلال در لیگ بیست‌وسوم، نه‌تنها فهرست آبی‌پوشان تقویت نشود، بلکه تمرینات آن‌ها هم به صورت سریالی لغو شده باشد تا در بحرانی‌ترین شرایط ممکن شاگردان جواد نکونام برای حضور در فصل جدید آماده شوند.

مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته در تلاش برای جذب اسپانسر بودند و خبرهای غیررسمی حکایت از آن دارد که قرار است به‌زودی به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال واریزی انجام شود. طبق برنامه‌ریزی جواد نکونام، عصر امروز (دوشنبه) استقلالی‌ها باید یک جلسه تمرینی را برگزار کنند که باید دید تا موعد تمرین آبی‌ها آیا واریزی‌ها انجام شده و اعتصاب شکسته می‌شود یا همچنان به‌واسطه مشکلات مالی، تمرینات استقلال برگزار نخواهد شد!

در همین ارتباط: چرا توافق استقلال با این مدافع به‌هم خورد؟/ درخواست مالی بالا رفت

مشاهده این خبر در سایت مرجع