کناره‌گیری یوبی‌سافت از مراسم E3 2023؛ برگزاری رویداد ویژه Ubisoft Forward

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 447462 1 سال قبل 282

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) در بیانیه‌ای کناره‌گیری خود از مراسم E3 2023 را تایید کرد. این شرکت قصد دارد رویداد انحصاری و ویژه‌ای با نام Ubisoft Forward را برگزار کند.

پس از گذشت یک‌ونیم‌سال از گسترش ویروس کرونا، مراسم E3 قرار است به صورت فیزیکی با تهیه‌کنندگی Reedpop برگزار شود. البته سرنوشت نمایش‌های این مراسم هنوز به طور رسمی مشخص نیست. شرکت‌های بزرگی مانند «سونی» (Sony)، «مایکروسافت» (Microsoft) و «نینتندو» (Nintendo) قبلاً اعلام کرده بودند در مراسم E3 2023 شرکت نمی‌کنند. اکنون اعلام شد شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) علی‌رغم پیش‌بینی‌ها قرار نیست در مراسم E3 امسال شرکت کند.

به نقل از خبرگزاری VGC، شرکت Ubisoft قصد دارد رویدادی ویژه با نام Ubisoft Forward را در شهر لس‌ آنجلس برگزار کند. شرکت Ubisoft در بیانیه‌ای در این باره اظهار کرد:

همایش E3 در طی این سال‌ها لحظاتی به‌یادماندنی را برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای به ارمغان آورده است. با اینکه در ابتدا قصد داشتیم تا حضوری ویژه در این همایش داشته باشیم،.اما در پایان تصمیم گرفتیم تا رویکرد متفاوتی را در پیش بگیریم و رویداد Ubisoft Forward Live را در تاریخ ۱۲ ژوئن در شهر لس آنجلس برگزار کنیم. ما بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری را با بازیکنان به اشتراک بگذاریم.

کناره‌گیری شرکت «یوبی‌سافت» از مراسم E3 2023؛ انتظار طرفداران برای معرفی نسخه جدید Assassins Creed در رویداد ویژه Ubisoft Forward

رویکرد جدید همایش E3 قرار است در دو نوبت ویژه برگزار شود؛ نوبت اول مربوط به حضور استودیوها و نمایش عناوین مهم AAA بود و نوبت دوم مربوط به حضور عامه طرفداران و بازیکنان برای تجربه بازی‌های موجود در نمایشگاه. Reedpop، حامی مالی نمایشگاه E3 2023 هنوز نسبت به موضع تازه شرکت Ubisoft مبنی بر عدم حضور در همایش امسال واکنشی نشان نداده است.

کناره‌گیری یوبی‌سافت از E3

اکنون طرفداران منتظر هستند تا چه عناوینی در رویداد ویژه Ubisoft Forward Live به نمایش در می‌آیند. گفتنی است شرکت Ubisoft تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه بازی‌های Assassins Creed Mirage و The Crew Motorfest را به تاخیر بیندازد. اگر چنینی اتفاق افتاده باشد، بنابراین بازی «آواتار: مرزهای پاندورا» (Avatar: Frontiers of Pandora) تنها عنوان مهمی از این شرکت خواهد بود که در سال جاری منتشر می‌شود. مراسم E3 2023 در بین روزهای 13 ژوئن تا 16 ژوئن (23 خرداد تا 26 خرداد) برگزار خواهد شد.

  • تأیید حضور شرکت Ubisoft در نمایشگاه E3 2023
  • رسمی: ایکس باکس به صورت غیر حضوری در E3 2023 شرکت می‌کند
  • رسمی: Nintendo در مراسم E3 2023 شرکت نمی‌کند
مشاهده این خبر در سایت مرجع