گرما در راه مازندران

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 586138 4 هفته قبل 74

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، گفت: تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود هوای گرم و آفتابی در استان داشته باشیم.

احمد اسدی،  اظهار داشت: پیش‌ینی شده هوای استان از امروز پنجشنبه 9 فروردین صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد داریم.

وی با تاکید بر اینکه آسمان استان جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در این روزها آسمان همراه با افزایش دما پیش بینی شود.

خبر مرتبط
هشدار مهم به مسافران/ از تردد در این مسیرها اجتناب کنید
هشدار مهم به مسافران/ از تردد در این مسیرها اجتناب کنید

احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی و اواخر پنجشنبه در ارتفاعات خراسان شمالی همراه با وزش باد شدید، مه آلودگی و کاهش دید افقی و عمودی وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و چهارشنبه تا جمعه هفته آینده هوایی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما داریم.

اسدی خاطرنشان کرد: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیروز گلوگاه با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده و دلیر چالوس هم صبح امروز با دمای ۳ درجه زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان بود.

خبر مرتبط
ورود گردشگران به این مناطق ممنوع شد
ورود گردشگران به این مناطق ممنوع شد

گردشگرانی سایر شهرهای کشور که اقامت خود را از مجموعه های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

 

مشاهده این خبر در سایت مرجع