گزارش: Shadow of the Erdtree تنها بسته‌الحاقی بازی Elden Ring خواهد بود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590300 1 هفته قبل 95

«هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان و گرداننده استودیو «فرام‌سافتور» (FromSoftware)، در مصاحبه با رسانه چینی Zhihu اعلام کرد Shadow of the Erdtree تنها بسته‌الحاقی بازی «الدن رینگ» (Elden Ring) خواهد بود. البته او ساخت دنباله مستقیم «الدن رینگ» را به طور کامل رد نکرد.

مدیر استودیو FromSoftware خاطرنشان کرد که ساخت دنباله بازی نقش‌آفرینی Elden Ring ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. این استودیو تمایل دارد درهای ورود به نسخه دیگر از جهان Elden Ring را باز نگه‌دارد. «میازاکی» در ماه فوریه به رسانه IGN گفت: «فعلا نمی‌خواهیم بگوییم که این پایان حماسه Elden Ring است. فکر می‌کنم در پایان Dark Souls 3 چیزی مشابه‌ای گفتیم. ما نمی‌خواستیم این احتمالات را ساده‌سازی کنیم. این داستان برای بازی Elden Ring هم صدق می‌کند. ممکن است در آینده ایده‌های بیشتری وجود داشته باشد».

بسته‌الحاقی بازی Elden Ring

تاریخ عرضه بسته‌الحاقی بازی Elden Ring

او در ادامه افزود: «ما هیچ برنامه‌ای برای ساخت بسته‌الحاقی دوم یا دنباله مستقیم آن نداریم؛ اما قطعاً نمی‌خواهیم این احتمال را از بین ببریم. ما فکر می‌کنیم که ممکن است چیزی در آینده وجود داشته باشد». ساخت تنها یک DLC برای یکی از بازی‌های تحسین‌برانگیز استودیو FromSoftware پدیده عجیبی نیست، چراکه بازی Bloodborne نیز تنها یک DLC با نام The Old Hunters را در گذشته دریافت کرد.

بازی Elden Ring موفقیت‌های زیادی را برای استودیو «فرام‌سافتور» و شرکت «بندای نامکو» (Bandai Namco) به ارمغان آورد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که نسخه دیگری از این بازی تولید شود. بسته‌الحاقی بازی Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree در 1 تیر 1403 (21 ژوئن 2024) با قیمت 40 دلار منتشر خواهد شد. همچنین، به عنوان بزرگ‌ترین بسته‌الحاقی ساخته شده توسط این استودیو، تبلیغ شد. داستان این بسته‌الحاقی در سرزمین سایه (The Land of Shadow) جریان خواهد داشت. دسترسی بیش از ده سلاح جدید و چالشی تازه با Malenia، تنها بخشی از محتوای این بسته‌الحاقی به‌شمار می‌روند.

  • بسته‌الحاقی بازی Elden Ring درجه سنی دریافت کرد
  • فروش بازی Elden Ring از مرز 23 میلیون نسخه گذشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع