گزارش: آرکین آستین مشغول ارائه یک پروژه جاه‌طلبانه پیش از تعطیلی استودیو بوده است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590741 1 هفته قبل 79

گزارشی به‌تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو «آرکین آستین» (Arkane Austin) مشغول ارائه یک پروژه نوآورانه و جدید پیش از بسته‌شدن دفتر بوده است. علاوه بر «آرکین آستین»، مایکروسافت سه استودیو دیگر از بخش Xbox Games را تعطیل کرد.

رسانه «بلومبرگ» (Bloomberg) گزارش می‌دهد که تیم سازنده بازی‌های Prey و Redfall روی یک پروژه جاه‌طلبانه در ژانر شبیه‌سازی (simulation) کار می‌کردند. گفتنی است ایده ساخت این پروژه پس از انتشار بازی ناامیدکننده «ردفال» (Redfall) مطرح شده بود. در این گزارش نوشته است که «پیش از تعطیلی، آرکین به دنبال بازگشت به ریشه‌های خود با توسعه یک عنوان اول‌شخص شبیه‌ساز، مانند نسخه جدید از سری Dishonored بوده است».

طرح جاه‌طلبانه استودیو آرکین آستین؛ اولین جرقه برای تولید بازی Dishonored 3؟

طبق گزارش «بلومبرگ»، «مت بوتی» (Matt Booty) به کارمندان خود گفته است که دلیل تعطیلی استودیو Arkane Austin ربطی به نقدهای منفی و عدم موفقیت مالی بازی Redfall ندارد. همچنین گزارش شده که «جیل براف» (Jill Braff)، رئیس استودیو ZeniMax، به حاضران گفت که امیدوار است بسته شدن برخی از استودیوها به شرکت اجازه دهد تا روی پروژه‌های کمتر اما بزرگ‌تر تمرکز کند.

استودیو آرکین آستین

«براف» گفته است که «حمایت از 9 استودیو در سراسر جهان با یک تیم مرکزی لاغر با مجموعه‌ای از کارها در حال رشد، دشوار به نظر می‌رسد». پس از انتشار اخبار تعطیلی برخی از استودیوهای «بتسدا» (Bethesda)، «دینگا باکابا» (Dinga Bakaba) حرکت مایکروسافت را «به پشت خنجر زدن» تشبیه کرد. او اکنون روی توسعه بازی Blade (اولین عنوان انحصاری ایکس باکس از دنیای ابرقهرمانی مارول) نیز کار می‌کند.

چند روز گذشته، مایکروسافت 4 استودیو بازی‌سازی «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks)، «آرکین آستین» (Arkane Austin)، «آلفاداگ گیمز» (Alpha Dog Games) و «راندهاوس گیمز» (Roundhouse Games) را تعطیل کرد. علی رغم توقف تولید بسته‌الحاقی Hero Pass، مایکروسافت به حمایت خود از بازی Redfall ادامه خواهد داد.

  • مایکروسافت همچنان به اخراج کارمندان Xbox ادامه می‌دهد
  • رئیس نینتندو: سوییچ 2 یک پلتفرم انقلابی نخواهد بود
مشاهده این خبر در سایت مرجع