گزینه اصلی رئال برای جانشینی کورتوا مشخص شد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 520183 8 ماه قبل 64

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کورتوا در تمرین ظهر پنجشنبه در فاصله دو روز تا شروع رقابت‌های لالیگا باعث شد که شوک بزرگی به رئال مادرید وارد شود. 

مصدومیت جدی این بازیکن که باعث دوری شش تا 9 ماهه او از میدان خواهد شد، مدیران و کادر فنی این تیم را به تکاپو انداخته تا هر چه زودتر جانشنی مطمئنی برایش پیدا کنند و گزینه‌های متفاوتی در ساعات گذشته مطرح شده است. 

حالا روزنامه مارکا مدعی شده که رئال در چند ساعت گذشته آنالیزهای بسیاری را مورد بررسی قرار داده و یاسین بونو را به عنوان گزینه جدی جانشینی دروازه‌بان بلژیکی‌اش انتخاب کرده است. 

دروازه‌بان سویا پیش از این پیشنهادهایی هم از چند باشگاه عربستانی داشت، اما دریافت پیشنهاد و داشتن فرصت بازی در رئال مادرید می‌تواند نظر او را درباره ترک لالیگا به صورت کلی تغییر دهد. 

1901237

پیش از این نام چند بازیکن از جمله داوید دخیا، کپا آریسابالاگا، هوگو لوریس و حتی کیلور ناواس در کنار نام رئال مادرید به گوش رسید، اما حالا تمام توجهات به این ستاره مراکشی است که در جام جهانی 2022 قطر در دروازه تیم ملی کشورش درخشید و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سویا در حال حاضر نیاز به فروش چند بازیکن دارد تا شرایط مالی تیمش را بهبود ببخشد و همین باعث شده که احتمال قبول پیشنهاد رئال برای بونو از سوی آنها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

با این حال، این احتمال هم وجود دارد که پیشنهاد رئال برای جذب بونو به صورت قرضی و به مدت یک فصل باشد و در این صورت کار برای به خدمت گرفتن او و جلب نظر مساعد مدیران سویا کمی دشوارتر از حالت عادی خواهد بود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع