گلکسی تب S8 FE در راه است؛ انتشار نتایج بنچمارک تبلت جدید سامسونگ

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 331510 1 سال قبل 208

اگرچه به احتمال زیاد امسال خبری از گوشی گلکسی S22 FE نخواهد بود، اما این موضوع به معنای خداحافظی با برند FE یا فن ادیشن نیست چرا که سامسونگ روی تبلت گلکسی تب S8 FE کار می‌کند؛ محصولی که حالا بخشی از مشخصات آن توسط بنچمارک گیک‌بنچ برملا شده است.

سامسونگ سال گذشته میلادی از تبلت گلکسی تب S7 FE رونمایی کرد، اما هنوز تبلت جایگزین آن معرفی نشده است. این تبلت اما حالا در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که ما را با مشخصات اصلی‌اش آشنا می‌کند.

گلکسی تب S8 FE در گیک‌بنچ

طبق نتایج بنچمارک، این تبلت سامسونگ به تراشه ساخت مدیاتک مجهز شده. این چیپ با شماره مدل MT8791V، همان Kompanio 900T است. این محصول مدیاتک که با لیتوگرافی 6 نانومتری توسعه پیدا کرده، از دو هسته قدرتمند Cortex-A78 و شش هسته کم‌مصرف Cortex-A55 بهره می‌برد. این تراشه همچنین دارای پردازشگر گرافیکی Mali-G68 است.

طبق گیک‌بنچ، در این تبلت از چهار گیگابایت رم استفاده شده و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید 13 است. تبلت سامسونگ در بخش تک هسته‌ای امتیاز 773 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 2318 را کسب کرده است.

اگرچه رویت تبلت گلکسی تب S8 FE می‌تواند به معنای معرفی آن در آینده نزدیک باشد، اما تضمینی برای این موضوع وجود ندارد. نسل قبلی این تبلت بیش از یکسال پیش معرفی شد؛ بنابراین شاید کره‌ای‌ها به دنبال بروزرسانی سالانه این تبلت نباشند.

با وجود این گفته‌ها، سال آینده میلادی باید منتظر رونمایی از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 باشیم و عرضه محصولی از خانواده تب S8 در کنار آن‌ها کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی گلکسی Tab S8 FE معرفی شود. علاوه بر این محصول، شایعات به تبلت گلکسی تب A7 2022 هم اشاره کرده‌اند که سامسونگ هنوز از آن رونمایی نکرده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع