گواردیولا: بارسلونا بعد از شش‌گانه سقوط کرد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 552902 4 ماه قبل 45

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، چند روز پس از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، درباره انتقاداتی که به تیمش می‌شد، اظهار نظر کرد.

گواردیولا با اشاره به تاریخ‌سازی‌های جدید تیمش برای باشگاه‌ منچسترسیتی به بی‌بی‌سی گفت: "اکنون به فروشگاه می‌رویم، دفتر دیگری می‌خریم و دوباره شروع به نوشتن می‌کنیم. احساس می‌کنم کارمان را کامل کرده‌ایم، وقتی قهرمان لیگ قهرمانان شدیم به این موضوع فکر کردم، بعد به سوپرجام اروپا که بردیم و همچنین جام باشگاه‌های‌جهان فکر کردم اما اکنون همه چیز را برده‌ام."

1971470

او با اشاره به انتقادات گفت: "وقتی برنده نمی‌شویم به ما طوری نگاه می‌کنند که انکار هیچ چیزی نبردیم و در گوشه‌ای منتظر می‌مانند، مردم می‌گویند که ما انتقاد را قبول نداریم اما این جزو کار ماست. اگر به عنوان مربی فوتبال کار می‌کنید، باید انتقادات افراد در زمانی که برنده نمی‌شوید را بپذیرید، ما نیز به نوبه خود برای پیروزی در مسابقات بعدی تلاش می‌کنیم. بر اساس تجربه می‌دانم، هر چه پیروزی‌های بیشتری کسب کنید، میل به سقوط شما بیشتر می‌شود. وقتی با بارسلونا به شش‌گانه رسیدیم چنین احساسی را تجربه کردم اما عناوینی که به دست آوردیم شگفت‌انگیز است. مردم فقط به خاطر برد در مسابقات از شما تعریف می‌کنند، اما ما باید به فراتر از آن نگاه کنیم، لحظه‌ای که برنده نمی‌شویم همه چیز را فراموش می‌کنند، اما اشکالی ندارد چون ما دوباره پیش می‌رویم و خواهیم دید که چه می‌شود."

مشاهده این خبر در سایت مرجع