گوشی MOTO G STYLUS 5G با پشتیبانی از قلم داخلی معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590851 1 هفته قبل 154

موتورولا از جدیدترین گوشی خود با نام Moto G Stylus 5G (2024) رونمایی کرد. این دستگاه محصولی منحصربه‌فرد در بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، زیرا یکی از معدود دستگاه‌های دارای قلم است.

هیچ سازنده بزرگ دیگری گوشی‌های هوشمند قلمی در رده میان‌رده ارائه نمی‌دهد. مثلا سامسونگ قلم S-Pen را به گوشی پرچمدار S24 اولترا محدود می‌کند. از این رو، Moto G Stylus (5G) متمایز است. اما آیا سایر جنبه‌های گوشی به اندازه کافی خوب هستند؟ در ادامه این مطلب، طراحی، مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Moto G Stylus 5G (2024) را بررسی می‌کنیم.

گوشی MOTO G STYLUS 5G با پشتیبانی از قلم داخلی معرفی شد

طراحی

این گوشی دارای روکش چرمی گیاهی است. این دستگاه زبان طراحی ظریفی دارد و خیلی پررنگ به نظر نمی‌رسد. این گوشی در دو رنگ Caramel Latte و Scarlet Wave عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد گزینه رنگی اول شبیه رنگ کرم است و Scarlet Wave به دلیل رنگ قرمز پررنگ خود پر‌جنب‌و‌جوش‌تر به‌نظر می‌رسد.

مشخصات فنی

گوشی MOTO G STYLUS 5G با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس POLED عرضه می‌شود. این گوشی از نرخ نوسازی بالای 120 هرتز بهره می‌برد که برای گیمرها ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. این شرکت حداکثر روشنایی 1200 نیت را نیز اضافه کرده است. برای تجربه لمس بهتر، این دستگاه به نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز مجهز شده است‌.

در بخش دوربین، دو سنسور در سمت عقب قرار دارند. دوربین اصلی یک دوربین 50 مگاپیکسلی است که از OIS پشتیبانی می‌کند و دوربین را بسیار پایدارتر می‌کند. علاوه بر این، پنل پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با FOV 120 درجه است. در قسمت جلویی، یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

از نظر عملکرد، Moto G Stylus 5G (2024) با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. برای کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، امکان ارتقا تا 2 ترابایت از طریق کارت microSD وجود دارد. جدیدترین گوشی موتورولا دارای باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی‌ با شارژ سیمی 30 واتی و پشتیبانی از شارژ بیسیم 15 واتی است. در نهایت، این گوشی برروی آخرین سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‌شود.

امکانات

  • قابلیت اتصال: پورت USB-C (USB 2.0)، جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلوتوث 5.1 و وای‌فای دوبانده.
  • قلم داخلی: ایده‌آل برای طراحی، یادداشت‌برداری و کنترل لمسی دقیق، افزایش بهره‌وری و پتانسیل خلاقانه.
  • بلندگوها: بلندگوهای دوگانه استریو تنظیم‌شده با دالبی اتموس.

قیمت‌گذاری

گوشی MOTO G STYLUS 5G با قیمت 399.99 دلار عرضه می‌شود و از 10 خرداد (30 می) در ایالات متحده برای خرید دردسترس خواهد بود.

  • گوشی هوشمند موتورولا اج 50 اولترا با مشخصات جذاب و پنل پشتی چوبی معرفی شد
  • گوشی موتورولا اج 50 فیوژن با پردازنده‌های مختلف معرفی شد
  • موتورولا از دو ایرباد موتو بادز و موتو بادز پلاس با شارژدهی بالا رونمایی کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع