یحیی علیه ناامیدی: ویکتوری! (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 542494 7 ماه قبل 434

به گزارش "ورزش سه"، یحیی احتمالا در تلاش است تا به هواداران پرسپولیس یادآوری کند که لیگ قهرمانان 2020 هم با یک شکست تلخ آغاز شد اما در ادامه مسیر پرسپولیس تا فینال ادامه یافت و قرمزها حتی گل برتری در فینال را هم وارد دروازه اولسان کردند.

البته در لیگ قهرمانان 2020 پرسپولیس علاوه بر الدحیل که رفت و برگشت این تیم را شکست داد با التعاون عربستان و الشارجه امارات همگروه بود که شاید قرعه به مراتب راحت‌تری را نسبت به النصر عربستان و استقلال تاجیکستان رقم زده بودند و از آن مهم‌تر، دو تیم برتر مرحله گروهی راهی دور حذفی می‌شدند.

1930355

با این حال سرمربی پرسپولیس روحیه خود را حفظ کرده و تلاش می‌کند دوباره تیمش را از موقعیت یک تیم بازنده به پیروز تبدیل کند؛ نظیر اتفاقی که در پایان فصل بیست و یکم رقم خورد و یحیی پرسپولیسِ نایب قهرمان را بر بام فوتبال ایران در لیگ برتر و جام حذفی بعدی نشاند.

نباید فراموش کرد که بازی با النصر یک شکست برای کل مجموعه پرسپولیس بود و طبیعتا یحیی نیز نمی‌تواند خود را جدای از آن ببیند. او در این بازی به عنوان یک سرمربی تصمیماتی را گرفت که به زعم بسیاری اشتباه بودند و در نتیجه مسابقه اثر منفی گذاشتند؛ از جمله ورود شهاب زاهدی به جای مهدی ترابی.

البته اشتباهات یحیی و تاثیر منفی او در این بازی به یک تعویض یا هدایت اشتباه تیم محدود نمی‌شود چرا که به نظر پرسپولیس اساسا برای این بازی آماده نبود و شکستی غیرقابل اجتناب انتظارش را می‌کشید.

اما حالا سرخپوشان تلاش می‌کنند با فراموشی این باخت به سوی دوحه بروند. فراموش نکنید در سال 2017 سرخپوشان بعد از یک بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی، توانستند الدحیل (لخویای قبلی) را در قطر شکست دهند و به مرحله بعدی صعود کنند؛ شاید اینجا نگاه تاریخی‌نگرانه به کار مردان سرخ بیاید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع