یک تیم بزرگ از EA مشغول ساخت بازی جدید Battlefield است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590630 1 هفته قبل 107

شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) اعلام کرد بزرگ‌ترین تیم تاریخ را برای ساخت بازی جدید «بتلفیلد» (Battlefield) گذاشته است. گفتنی است استودیو Motive اخیراً به جمع توسعه‌دهندگان فرانچایز Battlefield پیوسته است.

«اندرو ویلسون» (Andrew Wilson) به‌تازگی اعلام کرده است که شرکت EA بیش از هر زمان دیگری در تاریخ، افرادی بیشتری را برای توسعه بازی جدید Battlefield دور هم جمع کرده است. این بیانیه در آخرین گزارش سه ماهه سود شرکت در عصر سه شنبه بیان شد. او گفت:

این بزرگترین تیمی است که روی بازی Battlefield کار می‌کنند. چند هفته پیش، من با تیم‌ها دیدار می‌کردم و نمی‌توانستم بیشتر از این هیجان‌زده باشم که آن‌ها چه چیزی را نشان دادند و چه چیزی توانستیم بازی کنیم.

شرکت Electronic Arts در اوایل ماه آوریل، از پیوستن استودیو Motive به جمع سازندگان سری Battlefield خبر داد. این استودیو قبلاً روی ساخت بازی‌های Star Wars: Squadron و ریمیک «فضای مرده» (Dead Space) کار کرده بود. آن‌ها همچنین به صورت همزمان توسعه بازی ابرقهرمانی Iron Man را جلو می‌برند.

ساخت بازی جدید Battlefield

دیدگاه مثبت مدیر عامل EA از فرایند ساخت بازی جدید Battlefield

از گزارش‌های منتشر شده می‌توان فهمید که «اندرو ویلسون» از فرایند توسعه بازی جدید Battlefield رضایت دارد و از موفقیت آن مطمئن است. او اعتقاد دارد که این پروژه بازیکنان را دوباره به دنیای «بتلفیلد» بازمی‌گرداند. «ویلسون» در این باره گفت: «من مدت زیادی را با تیم جمعی Battlefield گذراندم و آنچه را که می‌سازند بازی کردم و این یک اثر لایو سرویس فوق‌العاده دیگر خواهد بود».

شایان ذکر است جدیدترین نسخه از سری Battlefield احتمالاً در سال 2024 به طور رسمی معرفی می‌شود. شرکت EA به‌تازگی تایید کرده است که فصل هفتم بازی Battlefield 2042، آخرین فصل از این بازی چندنفره بوده است. نظر شما درباره مشارکت یک تیم بزرگ در ساخت بازی جدید «بتلفیلد» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • استودیو Motive به جمع سازندگان فرانچایز Battlefield پیوست
  • بازی Battlefield 5 از سیستم ضد تقلب EA پشتیبانی خواهد کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع