یک هدیه سازمانی: نوروز خاص با سفر کارت علی بابا

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 437960 1 سال قبل 148

روزهای نزدیک‌شدن به پایان سال برای هر سازمانی روزهای مهم است. معمولا در این روزها همه اعضای سازمان در هر رتبه و مقامی همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا برآوردی از عملکردشان در سال گذشته داشته باشند و اهداف جدیدتری برای سال پیش‌رو تنظیم کنند. میان همه این دغدغه‌ها، شاید فراهم‌کردن هدیه سازمانی نوروز از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف سازمان باشد.

مناسبت نوروز فرصت خوبی برای بهبود روابط با هم‌تیمی‌ها، همکاران، مشتریان وفادار، خریداران احتمالی محصولات سازمان و شرکای تجاری است. بیشتر سازمان‌ها این بازه زمانی را برای خرید هدیه سازمانی درنظر می‌گیرند. برای همین وسواس‌ها روی انتخاب یک هدیه عالی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار بیشتر می‌شود. اگر شما هم به‌عنوان تیم HR سازمان، مدیر شرکت یا صاحب یک کسب‌وکار دنبال بهترین گزینه برای خرید هدیه سازمانی می‌گردید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. دراین مطلب قصد داریم شما را با سفر کارت علی بابا و ویژگی‌های پرشمارش آشنا کنیم.

سفر کارت علی بابا

شرکت سفرهای علی بابا محصولی جدید و متمایز را طراحی کرده تا نیاز سازمان‌ها به هدیه سازمانی منحصربه‌فرد و خلاقانه را تامین کند. سفر کارت طراحی شده تا سازمان‌ها آن را با اعتبار مختلف به مخاطبان ویژه‌شان هدیه دهند.

این کار هدیه سفر را می‌توان بهترین انتخاب برای هدیه سازمانی نوروز درنظر گرفت. سفر کارت هم رسمی و شیک است و هم به‌خوبی عواطف مخاطب را درگیر برند می‌کند. اگر نگران تصویر سازمان یا شرکتتان در نگاه مخاطب هستید، سفر کارت علی بابا را انتخاب کنید. این هدیه طوری مهندسی شده که تا مدت‌های طولانی تصویری مثبت و به‌یادماندنی از شرکت در ذهن مخاطب باقی بگذارد.

یک هدیه سازمانی نوروز خاص با سفر کارت علی بابا1

فرض کنید فردی با هدیه‌گرفتن یک کارت اعتباری خاص، می‌تواند به نقطه‌ای دلخواه در ایران یا خارج از کشور برود، به رزرو اقامتگاهی با کیفیت در شهر مقصد بپردازد و تنها یا همراه خانواده از اعتبار این کارت برای سفر استفاده کند. تجربه حس خوب سفر بدون پرداخت هزینه؛ این همان چیزی است که مخاطب دریافت می‌کند. بنابراین هربار با یادآوری لحظات خاطره‌انگیزی که در سفر گذرانده، نام سازمان شما در گوشه‌ای از ذهنش پررنگ می‌شود.

مخاطبان اصلی سفرکارت

ازآنجایی که سفرکارت یک هدیه سازمانی است، نمی‌توان آن را به‌عنوان یک هدیه شخصی به فردی داد. سفر کارت را به‌عنوان هدیه سازمانی نوروز می‌توانید برای مخاطبان ویژه سازمانتان سفارش دهید. دوست دارید روابط بهتری با شرکای تجاری خود داشته باشید؟ دنبال فرصت‌های خاص برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر هستید؟ سفرکارت علی‌بابا را به شرکای تجاری خود هدیه دهید. با این‌کار آن‌ها حس خوب و مثبتی نسبت به شما در ذهن و ضمیرناخودآگاهشان خواهند داشت. به‌همین ترتیب از ریسک‌های مسیر توسعه بیزینس استقبال کرده و همراهی بیشتری با شما خواهند داشت.

همکارانتان افرادی هستند که در روزهای ناخوشی سازمان کنار شما می‌مانند و برای بهترشدن وضعیت پابه‌پای شما می‌جنگند. هرچه ارتباط میان همکاران در یک سازمان بهتر باشد، بیشتر می‌توان به موفقیت سازمان در دستیابی به اهدافش و تسخیر سهم بیشتر در بازار امید داشت. با اعطای سفر کارت علی‌بابا به همکارانتان به آن‌ها گوشزد می‌کنید که حضورشان برای شما مهم است. آن‌ها احساس می‌کنند زحماتشان در سازمان دیده می‌شود؛ درنتیجه با اشتیاق بیشتری برای فتح قله‌های موفقیت سازمان گام برمی‌دارند.

مهم‌ترین گروهی که باید هدیه سازمانی نوروز را برایشان درنظر بگیرید، مشتریانتان هستند. از مشتریانی که درطول سال از شما خرید کردند و سفارش ویژه داشتند، با اعطای سفرکارت تقدیر کنید. این کار به مشتریان وفادار نشان می‌دهد که شما قدر حضورشان را می‌دانید و بیشتر کنارتان خواهند بود.

مشتریان بالقوه افرادی هستند که هنوز محصولات و خدمات شرکت شما را نخریدند؛ اما شما احتمال می‌دهید در آینده می‌توانند به مشتری سازمان تبدیل شوند. هدیه‌دادن به این گروه درواقع نوعی سرمایه‌گذاری و بزرگ‌تر کردن دایره مشتریانتان است. هدیه سازمانی نوروز فرصتی مناسب برای جلب رضایت آن‌ها و جذبشان به سازمان خواهد بود.

یک هدیه سازمانی نوروز خاص با سفر کارت علی بابا2

سفارش سفرکارت علی‌بابا

سفارش سفر کارت علی‌بابا بسیار ساده و سریع انجام می‌شود؛ دلیل اصلی آن طراحی درست صفحه معرفی محصول و ثبت همه اطلاعات لازم است. پس از مطالعه این صفحه در سایت علی‌بابا و اطمینان از خرید سفرکارت روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. در این قسمت فرمی برایتان نمایش داده می‌شود؛ اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی، شماره موبایل، آدرس ایمیل، نام برند و توضیحات تکمیلی را در این فرم بنویسید.

اگر آنقدر سفرکارت را می‌شناسید که نیاز به دریافت هیچ اطلاعات دیگری برای ثبت سفارش ندارید، نیازی به مراجعه به سایت علی‌بابا نیست. اطلاعات لازم برای سفارش سفرکارت را به آدرس Safarcard@alibaba.ir ایمیل کنید. در زمانی کوتاه پس از ارسال ایمیل، تیم فروش سفرکارت با شما ارتبط برقرار و سفارشتان را ثبت می‌کنند.

تماس تلفنی را به کار با ایمیل ترجیح می‌دهید؟ دراین‌صورت از خدمات تلفنی علی‌بابا کمک بگیرید. با شماره ۰۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰ تماس برقرار کنید و درخواستتان را برای اپراتور شرح دهید. پس از ثبت سفارش، کارت‌های هدیه سازمانی نوروز برایتان ارسال خواهند شد. درنظر داشته باشید کد فعالسازی روی کارت زمانی به‌صورت اتوماتیک فعال می‌شود که همه هزینه مربوط به سفارش کارت و اعتبار کارت سفر را به‌طور کامل بپردازید.

مخاطبان برای استفاده از این کارت هدیه می‌توانند پوشش روی کارت را خراش داده و به شماره سریال خرید اختصاصی دسترسی پیدا کنند. پس از انتخاب محصولات سفر و در صفحه پرداخت، سریال روی سفر کارت را در بخش کد هدیه بنویسند تا هزینه سفر از اعتبار کارت هدیه کم شود.

نوشته یک هدیه سازمانی: نوروز خاص با سفر کارت علی بابا اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع