صیانت از اموال عمومی؛ بازگشت ۵۰ واحد تجاری به چرخه بهره‌برداری قانونی در تهران

صیانت از اموال عمومی؛ بازگشت ۵۰ واحد تجاری به چرخه بهره‌برداری قانونی در تهران

صیانت از اموال عمومی؛ بازگشت ۵۰ واحد تجاری به چرخه بهره‌برداری قانونی در تهران

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان نوسازی شهرداری تهران علی‌اصغر کمالی‌زاده با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور قضایی صادرشده از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ و با هدف صیانت از حقوق و اموال عمومی، عملیات خلع ید و رفع تصرف تعدادی از املاک متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران انجام شد.

وی افزود: این عملیات با حضور فرمانده و عوامل یگان حفاظت سازمان نوسازی و با مشارکت نمایندگان اداره بهره‌برداری و درآمد، اداره املاک و امور قراردادها، اداره حقوقی، مجموعه رفاهی شهید شهریاری، مجتمع تجاری سهند و مجموعه بریانک پلازا به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ادامه داد: در جریان این اقدام، ۵۰ باب واحد تجاری و خدماتی که در تصرف بهره‌برداران قرار داشت، بدون بروز هرگونه خسارت مالی یا جانی و با رعایت کامل ضوابط قانونی، تخلیه و پلمپ شد.

کمالی‌زاده با تأکید بر ضرورت حفاظت از دارایی‌های عمومی خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی شهرداری تهران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و قضایی، از هرگونه تضییع حقوق سازمان و اموال عمومی جلوگیری کرده و در این مسیر با جدیت اقدامات لازم را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/