کرمانشاه- ایرنا- برق ادارات دولتی استان کرمانشاه (به جز دستگاههای خدماترسان)
در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و کاهش ناترازی انرژی، براساس مصوبه کارگروه انرژی استان یک روز در هفته قطع خواهد شد.
برق ادارات کرمانشاه یک روز در هفته با هدف حمایت از تولید قطع میشود
برق ادارات کرمانشاه یک روز در هفته با هدف حمایت از تولید قطع میشود
منبع :
کد خبر : 1684