به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، نشست ستاد هماهنگی مراسم تشییع با حضور حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، نمایندگان آموزش و پرورش، شرکت آب و فاضلاب، امور مساجد، نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
در این نشست، اخگرپور با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به شرکتکنندگان مراسم تشییع اظهار کرد: تمامی ظرفیتهای منطقه باید در راستای میزبانی شایسته از مهمانان و شرکتکنندگان این مراسم به کار گرفته شود و هماهنگی میان دستگاههای مختلف به صورت مستمر ادامه یابد.
وی با اشاره به مسئولیت منطقه ۱۹ به عنوان معین استان آذربایجان شرقی افزود: برنامهریزیهای لازم برای اسکان و پشتیبانی از مهمانان اعزامی انجام شده و در صورت افزایش نیاز، ظرفیتهای پیشبینی شده به سرعت وارد مدار خدمترسانی خواهند شد.
در ادامه جلسه، مسئولان امور مساجد گزارشی از ظرفیت و آمادگی مساجد منطقه برای اسکان مهمانان ارائه کردند و نمایندگان آموزش و پرورش نیز از آمادگی مدارس دارای شرایط لازم برای پذیرش و اسکان شرکتکنندگان خبر دادند.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه، بر مشارکت در ارائه خدمات پذیرایی و همکاری در تأمین امنیت مراکز اسکان تأکید کردند.
نمایندگان شرکت آب و فاضلاب نیز از آمادگی برای استقرار تانکرهای آب و تأمین نیازهای احتمالی خبر دادند و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و مراقبت از محلهای اسکان را تشریح کرد.
در این نشست بر استفاده حداکثری از تمامی امکانات و ظرفیتهای منطقه برای رفاه شرکتکنندگان مراسم تأکید شد و مقرر شد در صورت نیاز، از ظرفیت سراهای محلات، مجموعههای ورزشی، مساجد، مدارس و سایر فضاهای عمومی مناسب برای اسکان و خدماترسانی به مهمانان استفاده شود.
حاضران در جلسه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل دستگاههای متبوع خود، بر هماهنگی و همکاری همهجانبه برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و ارائه خدمات مطلوب به شرکتکنندگان تأکید کردند.
انتهای پیام/
نشست ستاد هماهنگی مراسم تشییع در منطقه ۱۹؛ تأکید بر بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای شهری
نشست ستاد هماهنگی مراسم تشییع در منطقه ۱۹؛ تأکید بر بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای شهری
منبع :
کد خبر : 1690