کرمان – ایرنا - فعالیت ادارات دولتی، موسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. استاندار کرمان دلیل این تصمیم را پاسخ به موج پرشور حمایت از تیم ملی و فراهم شدن امکان تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر برای علاقهمندان ذکر کرد.
فعالیت ادارات کرمان فردا (شنبه) با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد
فعالیت ادارات کرمان فردا (شنبه) با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد
منبع :
کد خبر : 1902