انتظارات را بالا نبرید، با آمدن برانکو معجزه نمی‌شود/ واکنش بازیکن محبوب برانکو به حضور در پرسپولیس

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558164 3 ماه قبل 113

به گزارش "ورزش سه" محسن ربیع‌خواه، هافبک میانی پرسپولیس، در طول فصولی که برای این تیم بازی می‌کرد در چند پست برای سرخ‌ها به میدان رفت و بازدهی بالایی هم داشت. ربیع‌خواه از آن دسته بازیکنانی بود که بسیار مسئولیت‌پذیر بود و همان کاری که سرمربی تیم از او ‌‎می‌خواست را به نحو شایسته‌ای انجام می‌داد. از این جهت او تبدیل به بازیکن محبوب برانکو شد و برخی از بازیکنان و رسانه‌ها به او لقب «پسر برانکو» را هم داده بودند.

با این وجود ربیع‌خواه در گفت‌وگو با ورزش سه می‌گوید نباید انتظارات هواداران پرسپولیس را بالا برد چرا که این تیم مشکلات زیادی دارد که باید برای رسیدن به قهرمانی مجدد برطرف شود.

بولت سرشاخهگفت‌و‌گو با بازیکن سابق پرسپولیس را بخوانید:

1353545

بولت زیر مجموعهحتما شنیده‌ای که شاید برانکو به پرسپولیس بازگردد.
نمی‌دانم، من هم شنیده‌ام، اما با رفتن آقا یحیی باشگاه باید دنبال گزینه خارجی باشد چون پرسپولیس شرایطی دارد که مربی خوب باتجربه خارجی می‌تواند در این شرایط موفق باشد.

بولت زیر مجموعهبه نظرت برانکو با پرسپولیس به توافق می‌رسد؟
واقعا نمی‌دانم اما ایشان فعلا درگیر جام ملت‌هاست و با عمان هم قرارداد دارد. باید دید بعد از جام ملتها چه اتفاقی پیش می‌آید وبه نظرم امکان اینکه بیاید هست اما نباید انتظارات را بالا ببریم. پرسپولیس از اول فصل دچار حواشی بوده و تا وقتی این حواشی درست نشود شرایط تیم خوب نمی‌شود. پرسپولیس نیاز شدیدی به مهاجم دارد، ضمن اینکه باید به جای میلاد سرلک هم یک هافبک باتجربه که همان کارایی میلاد را داشته باشد جذب کنند. پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی نداشت و باید در زمستان بهتر کار کند چون شرایط رقبای پرسپولیس خیلی بهتر است و استقلال و سپاهان از نظر مهره و امکانات نسبت به پرسپولیس بهتر هستند. پرسپولیس از ابتدای فصل دچار حواشی بوده و از روند خوبش دور شده. در حال حاضر مهمترین نکته این است که حواشی را کمتر کنند تا روند بهتری در تیم شکل بگیرد.

بولت زیر مجموعهفکر می‌کنی با حضور برانکو شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؟
نباید انتظار هواداران را بالا برد و اینطور نیست که هواداران فکر کنند با حضور برانکو همه چیز تمام است و صددرصد قهرمان می‌شود. باید توجه داشت که برانکو با 6-5 بازیکن این تیم کار کرده و زیاد نسبت به این تیم شناخت ندارد و تا بیاید تفکرات خودش را جا بیندازد زمان می‌برد و باید صبور بود. اگر خاطرتان باشد، برانکو در سال اول  حضورش در پرسپولیس هم نایب قهرمان شد و زمان برد تا تیم شکل بگیرد و حتی اوایل همان فصل خوب نتیجه نگرفت و مطمئنا با حضور ایشان کم کم شرایط بهتر خواهد شد.

بولت زیر مجموعهبه نظر تو برانکو با توجه به شرایط متفاوت پرسپولیس نسبت به آن سال‌ها و اینکه سنش بالا رفته اشتیاقی برای موفقیت دوباره در پرسپولیس دارد؟
با توجه به شناختی که من از ایشان دارم همیشه باانگیزه و باانرژی کار می‌کند و قطعا می‌تواند به بقیه تیم از بازیکنان گرفته تا کادر فنی انرژی بدهد.

1976802

بولت زیر مجموعهبه نظرت با تیم عمان در جام ملت‌ها موفق خواهد شد؟
من بازی‌های عمان را ندیدم، اما می‌توان گفت تیم ملی عمان یک تیم درجه دو در آسیاست چون مهره‌های توانمندی ندارد اما از موقعی که برانکو به این تیم رفته تحول خوبی در تیم عمان ایجاد کرده و نتایج این تیم بهتر شده اما اینطور نیست که بگوییم شانس قهرمانی است هر چند فکر می‌کنم شانس صعود به مرحله بالاتر را داشته باشد.

بولت زیر مجموعهتو بازیکن محبوب برانکو بودی. چه کار کردی که نزد ایشان محبوب شدی و در ترکیب قرار می‌گرفتی؟
به هر حال من فقط کارم را انجام می‌دادم و شاید یکی از دلایلی که نسبت به من لطف داشتند همین باشد.

بولت زیر مجموعهشایعه شده شاید با حضور آقای برانکو دستیار ایرانی‌اش در کادر فنی پرسپولیس باشی؟
(با خنده) من؟ نه، من هنوز مدارک مربیگری‌ام تکمیل نشده و تازه برای نشستن در کلاس مربیگری درجه B اقدام کردم و همین امروز مدارکم را دادم.

بولت زیر مجموعهحالا اگر آقای برانکو بخواهد با او همکاری می‌کنی؟
حالا اجازه بدهید ایشان بیاید بعد.

بولت زیر مجموعهاز حضورش در پرسپولیس استقبال می‌کنی؟
من استقبال می‌کنم، اما نباید انتظارها را بالا ببریم و فکر کنیم با حضور برانکو در پرسپولیس معجزه می‌شود.

1464337

بولت زیر مجموعهبه نظرت پرسپولیس در چه پست‌هایی به بازیکن جدید نیاز دارد؟
من فکر می‌کنم یک هافبک باتجربه دیگر می‌خواهد و باید به تیم اضافه شود. از طرفی شهاب زاهدی هم تنهاست و باید یک مهاجم کنارش باشد، چون بازیکنانی مثل امید عالیشاه یا محمد عمری که کنارش قرار می‌گیرند هم در اصل مهاجم نیستند و بیشتر وینگر و مهاجم سایه هستند.

بولت زیر مجموعهبه نظر تو با بازگشت وحید امیری به تیم در نیم فصل دوم شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؟
حضور وحید کنار تیم شرایط را تغییر می‌دهد چون وحید یک مهره کلیدی و وزنی است و بودنش کمک زیادی به تیم خواهد کرد. آن زمان که ما بازی می‌کردیم سیدجلال چنین نقشی در تیم داشت و به بقیه هم کمک می‌کرد. الان هم بازیکنانی مثل وحید امیری و امید عالیشاه می‌توانند به اطرافیان‌شان انگیزه بدهند.

بولت زیر مجموعهفکر می‌کنی برانکو در بازگشت دوباره به پرسپولیس به بازیکنان جوان میدان خواهد داد؟
با شناختی که من از آقای برانکو دارم، هر کسی خوب تمرین کند شانس بازی کردن خواهد داشت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع