این تصاویر را ببینید تا متوجه شوید باخت در انزلی چه تبعاتی دارد/ پشت صحنه ملوان و شور و شوق کم سابقه هواداران؛ هشدار شدید به بعضی ها بعد از اولین شکست!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 520933 8 ماه قبل 289

شور و شوق هواداران ملوان انزلی در اولین بازی این تیم در رقابت های لیگ برتر وصف ناپذیر بود. ملوانی ها که فصل گذشته با پژمان نوری، مازیار زارع و بازیکنانی که با تمام وجود برای انزلی چی ها به میدان می رفتند نتایج بدی کسب نکرده بودند، ناگهان دستخوش تغییروتحولات گسترده شدند؛ تغییراتی که انتقادات زیادی را هم به همراه داشت.

هر چه بود اینکه ملوان، دیدار خانگی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد تا مشخص شود مهدی تارتار هنوز با مختصات شهر انزلی و ملوان آشنایی چندانی ندارد و احتمالا برای تطبیق با شرایط جدید، نیاز به زمان بیشتر دارد. هر چند ملوانی ها در طول فصل ثابت کرده اند چندان صبور نیستند و مهلت زیادی به کادرفنی نمی دهند.

این تصاویر را ببینید تا متوجه شوید باخت در انزلی چه تبعاتی دارد/ پشت صحنه ملوان و شور و شوق کم سابقه هواداران؛ هشدار شدید به بعضی ها بعد از اولین شکست

ویدیویی که در زیر مشاهده می کنید، علاوه بر اینکه تعداد کثیری از ملوانی ها را در ورزشگاه سیروس قایقران نشان می دهد، می تواند به مثابه یک زنگ خطر هم به کادرفنی این تیم و افرادی که در پشت صحنه، ملوان را هدایت می کنند باشد. آنها تحت هر شرایطی باید پاسخگوی وضعیت تازه ملوان و تصمیماتی که گرفته اند باشند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع