بنزما و حمدالله در لیست خارجی‌های الاتحاد برای آسیا

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 538984 7 ماه قبل 86

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد خود را آماده می‌کند تا پس از سه فصل غیبت در لیگ قهرمانان آسیا، یک بار دیگر پای به این پیکارها بگذارد و با توجه به ستاره‌های مطرحی که در اختیار دارد، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

این تیم امروز نخستین بازی خود در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برابر آلمالیق ازبکستان برگزار می‌کند. نونو اسپریتو سانتو تصمیم گرفته است تا برای این بازی پنج خارجی خود را انتخاب کند.

1926610

الریاضیة نوشته است که سانتو قصد دارد برای ترکیب خط دفاعی تیمش از احمد شراحیلی و عمر هوساوی استفاده کند. این به معنای حذف نام لوئیز فیلیپه از لیست بازی با آلمالیق خواهد بود.

ضمن اینکه دو بازیکن برزیلی تیم یعنی ایگور کورونادو و مارسلو گروهه به همراه ژوتا پرتغالی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.

1926611

منابع الریاضیة اعلام کردند که پنج خارجی تیم متشکل از کریم بنزما و انگولو کانته فرانسوی، عبدالرزاق حمدالله مراکشی و رومارینیو و فابینیو برزیلی‌ها هستند.

سانتو لیست نهایی خود را قبل از عزیمت تیم به استادیوم جهت برگزاری مسابقه برابر آلمالیق و در جلسه فنی که امروز در محل اردوی تیم برگزار می‌شود، انتخاب می‌کند.

1926609
مشاهده این خبر در سایت مرجع