بهترین انتقال تابستان رکوردها را جابجا می‌کند (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 541898 7 ماه قبل 59

به گزارش "ورزش سه"، کین تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بایرن تبدیل شد که در ۵ بازی ابتدایی‌اش در بوندسلیگا ۷ گل به ثمر می‌رساند. هری کین همچنین در پنج بازی در بوندسلیگا روی ۱۱ گل تاثیر مستقیم داشته است. ( ۷ گل و ۴ پاس گل)

در دقیقه ۱۳ دیدار امروز روی حرکت دیویس و سپس توپ‌ منحرف‌شده با اشتباه مدافعان بوخوم در محوطه جریمه به هری کین رسید و او موفق شد گل اول خود را در بازی امروز به ثمر برساند.

همچنین گل لروی سانه در دقیقه ۳۸ با پاس هری کین به ثمر رسید.

ویدئو: 311517
1929590

در دقیقه ۵۴ با خطای بازیکن حریف روی چوپوموتینگ، کین موفق شد از روی نقطه پنالتی یک گل دیگر به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۸ هم روی ارسال زمینی نصیر مزراوی از سمت راست، مهاجم انگلیسی موفق شد در مقابل دروازه توپ را به تور چسباند و به اولین هتریک خود برای بایرن مونیخ رسید تا در همین هفته‌های ابتدایی، آمار و ارقامی فراموش نشدنی از سوی این مهاجم انگلیسی به ثبت رسیده باشد.

از زمان جمع‌آوری آمار و اطلاعات در فصل ۰۵-۲۰۰۴ این اولین بار است که بازیکنی چنین آمار خارق‌العاده‌ای را ثبت می‌کند. رکورد قبلی در اختیار ارلینگ هالند، مهاجم فعلی منچستر سیتی است که در بازی پنج بازی اولش در بوندسلیگا روی ۸ گل تاثیر مستقیم داشته است.

192959119295921929593

هری کین در ۷ بازی خودش برای بایرن مونیخ، ۸ گل و ۴ پاس گل به ثبت رسانده است و با احتساب بازی امروز سه بار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

1929594
مشاهده این خبر در سایت مرجع