خط و نشان یزدانی واکنش جالب تیلور در نشست خبری

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 537980 7 ماه قبل 155

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی صربستان از فردا آغاز می‌شود. نشست خبری این مسابقات امروز برگزار شد که حسن یزدانی به همراه دیوید تیلور  و همینطور نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی حاضر بودند.

حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در نشست خبری این مسابقات در واکنش به اینکه یک سالی است فضای مجازی را کنار گذاشته و مشغول به تمرین است، گفت: این یک تصمیم شخصی بود چرا که ذهن من را درگیر می‌کرد و به نظرم کارهای مهم‌تری داشتم.

من کوچک‌ترین از آن هستم که نماد کشتی ایران باشم

او در واکنش به این سوال که او را نماد کشتی ایران می‌دانند گفت: کشتی‌گیرها و قهرمانی‌های زیادی مانند غلامرضا تختی در کشورمان هستند که نماد کشتی کشورمان هستند و من کوچک‌ترین هستم. شرایط امسال بنده با سال گذشته قابل قیاس نیست. تا به اینجای کار از همه لحاظ شرایط خوب است و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاقات خوبی در مسابقات بیفتد.

یزدانی در واکنش به سوال خبرنگار ایسنا که چه پیامی برای مردم ایران دارد گفت: در روز اول چهار کشتی‌گیر داریم که پشت سر هم رقابت می‌کنند. امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و قطعا کشتی‌گیرهای ما کم نمی‌گذارند. شرایطم خوب است و به امید خدا همه بچه‌ها با مدال طلا دل مردم را شاد کنند.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره شرایط خود و اینکه آیا بهتر از سال گذشته است یا خیر اظهار کرد: مردم همیشه به من محبت دارند. ان‌شاء‌الله که در مسابقات بهتر ظاهر می‌شوم. امیدوارم اتفاق خاصی پیش نیاید و خدا کمک کند بهترین مدال را بگیرم.

او در واکنش به اینکه با دیوید تیلور تا فینال دیدار نمی‌کند گفت: نباید بقیه کشتی‌گیرها را دست کم بگیریم.

تیلور: از دیدن حسن هیجان‌زده هستم

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی و دارنده دو طلای المپیک نیز که رقیب حسن یزدانی در این مسابقات است درباره شرایط خود و حضور در اردوی آلمان پیش از رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی از هیجان بالایی برخوردار است. از اینکه دوباره حسن را می‌بینم هیجان زده هستم. همیشه گفتم ما دو رقیب هستیم که همدیگر را همیشه رو به جلو هدایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:‌ حسن یزدانی در مقابل دیوید تیلور؛‌ به این دلیل فضای مجازی را کنار گذاشتم!

خط و نشان یزدانی واکنش جالب تیلور در نشست خبری

مشاهده این خبر در سایت مرجع