دلهره پپ: دوشنبه تکلیف ستاره سیتی مشخص می‌شود!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 521031 8 ماه قبل 70

به گزارش" ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، روز دوشنبه برای بررسی دقیق میزان آسیب دیدگی همسترینگ‌اش مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

دی بروینه 32 ساله در نیمه اول بازی روز گذشته مقابل برنلی به دلیل مصدومیت تعویض شد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تایید کرد همان مصدومیتی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاده بود، تکرار شده است.

گواردیولا پس از پیروزی 3-0 مقابل برنلی گفت:"متأسفانه او دوباره مصدوم شد. این همان موقعیتی است که در فینال لیگ قهرمانان وجود داشت و او برای مدتی دور بود. او به خوبی بهبود یافت اما اکنون دوباره او را از دست دادیم. وقت آن است که فکر کنیم و با پزشکان در مورد آنچه که برای دی‌بروینه اتفاق افتاده، صحبت کنیم."

1908670

دی بروینه برای اولین بار پس از مصدومیت در لیگ قهرمانان اروپا این هفته به میدان رفت. او مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد بازی کرد اما در اواخر نیمه دوم تعویض شد.

ملی پوش بلژیکی در تور پیش فصل آسیا همراه سایر بازیکنان سیتی شرکت کرد اما در هیچ کدام از بازی‌های آن حضور نداشت. دی بروینه فصل گذشته در اکثر مسابقات حضور داشت که حاصل آن 10 گل و 31 پاس گل در 49 بازی بود.

بازی بعدی سیتی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که آن‌ها در سوپرجام یوفا به مصاف سویا می‌روند. آن‌ها شنبه هفته آینده با بازی خانگی مقابل نیوکاسل به لیگ برتر باز می‌گردند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع