مدیر طراحی بتسدا از دلایل ساخته نشدن بازی Fallout 5 می‌گوید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588735 1 هفته قبل 102

«امیل پاگلیارولو» (Emil Pagliarulo)، مدیر طراحی استودیو Bethesda Game Studios و توسعه‌دهنده قبلی سری «فال‌اوت» (Fallout)، در پلتفرم‌های اجتماعی توضیح داد که چرا هنوز بازی Fallout 5 به طور رسمی معرفی نشده است. افشاگری پیش‌تر ادعا کرده بود که گیمرها باید حدود 3 الی 4 سال برای رونمایی از نسخه جدید Fallout صبر کنند.

هفته گذشته، فصل اول سریال Fallout در قالب هشت قسمت منتشر شد. این سریال توانست تاثیر قابل‌توجهی روی اشتیاق کاربران برای تجربه سری بازی‌های Fallout بگذارد، به نحوی که تعداد کثیری از آن‌ها هم‌اکنون خواستار رونمایی از بازی Fallout 5 توسط «بتسدا» هستند.

بازی Fallout 5

دلایل معرفی‌نشدن بازی Fallout 5 چیست؟

«پاگلیارولو» توضیح داد که توسعه بازی «استارفیلد» (Starfield) بسیار زمان بُرد، چون استودیو Bethesda Game Studios مشغول به‌روزرسانی و توسعه فناوری‌های خود بود و از سوی دیگر مدت زیادی را روی پروژه آنلاین Fallout 76 وقت گذاشت. با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جهان «استارفیلد»، سازندگان Bethesda همچنان روی بهبود این اثر کار می‌کنند. «پاگلیارولو» در این باره گفت:

مانند هر تیم توسعه‌دهنده بازی‌های کامپیوتری، ما نیز افراد با استعدادی داریم که برای ساختن پروژه‌های عالی به وقت نیاز دارند؛ از این رو، ما نمی‌توانیم همه‌ کارها را یک‌ جا انجام دهیم.

با اتکا به حرف‌های مدیر طراحی «بتسدا»، به نظر می‌رسد همه چیز به منابع و زمان کافی برای امکان ساخت Fallout 5 خلاصه می‌شود. گفتنی است «بتسدا» پیش از شروع توسعه Fallout 5، باید کار روی Starfield را به اتمام برساند و البته می‌دانیم که به‌زودی فرایند ساخت بازی The Elder Scrolls 6 هم آغاز می‌شود. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که پروژه Fallout 5 به عنوان آخرین اولویت Bethesda محسوب خواهد شد.

نظر شما درباره ساخت بازی Fallout 5 چیست؟ بتسدا چه ایده‌هایی برای نسخه بعدی «فال‌اوت» خواهد داشت؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout
  • میزان بازیکنان عناوین Fallout حدود 200 درصد افزایش یافت
  • تعداد بازیکنان Sea of Thieves از مرز 40 میلیون نفر گذشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع