ایجاد تغییرات مدیریتی در استودیو Remedy؛ برنامه برای گسترش فرانچایز Alan Wake

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589370 1 هفته قبل 68

امروز صبح، استودیو توسعه‌دهنده فنلاندی «رمدی» (Remedy) تغییرات کلیدی را در بخش مدیریتی خود ایجاد کرد. ابتدا از همه باید بگوییم «کریستوفر اشمیتز» (Christopher Schmitz)، مدیر عملیات Remedy به‌تازگی استعفا داده است و در تاریخ 11 خرداد (31 می)، این استودیو را ترک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری wccftech، «میکائیل کاسورینن» (Mikael Kesurinen) به سمت مدیر خلاق ارتقا یافته است و مسئولیت‌های این نقش را با «سم لیک» (Sam Lake) تقسیم می‌کند؛ بنابراین، «کاسورینن» نیز به تیم مدیریت اصلی Remedy می‌پیوندد. «ترو ویرتالا» (Tero Virtala)، مدیرعامل استودیو «رمدی» در بیانیه‌ای به تمجید از فعالیت‌های پیشین «اشمیتز» پرداخته است:

کریستوفر اشمیتز در طول پنج سال گذشته مسئولیت‌های مختلفی داشته است که با آن‌ها در ایجاد پایه‌های مدل چندپروژه‌ای ما، توسعه رهبری پروژه بازی و همچنین عملکردهای پشتیبانی منتخب کمک کرده است. من می‌خواهم به گرمی از او تشکر و برای او در تلاش‌های بعدی بهترین‌ها را آرزو کنم.

«ویرتالا» در ادامه به «کاسورینن» بابت حضور در تیم مدیریتی استودیو Remedy تبریک گفت:

من آمدن میکائیل کاسورینن به تیم مدیریت اصلی رمدی را خوشآمد می‌گویم. او یک رهبر خلاق بسیار محترم، با تجربه و کارآمد است. کاسورینن و لیک در تعدادی پروژه با هم کار کرده‌اند و مهارت‌های تکمیلی در سطح جهانی دارند. با این ترتیب، می‌توانیم از تمرکز مورد نیاز روی رشد Alan Wake و Control به فرنچایزهای بزرگ‌تر و نوع درست راهنمایی و پشتیبانی خلاقانه که همه تیم‌های بازی ما می‌توانند از آن بهره ببرند، اطمینان حاصل کنیم.

تغییرات مدیریتی Remedy؛ مروری بر کارنامه کاسورینن در استودیو پرآوازه فنلاندی

«کاسورینن» یکی از کارمندان باسابقه استودیو Remedy به حساب می‌آید. او در سال 2001 به استودیو فنلاندی ملحق شد و در سال 2010 آنجا را ترک کرد. «کاسورینن» در سال 2014 دوباره به استودیو Remedy بازگشت. او طراح مراحل بازی Max Payne 2، طراح ارشد بازی Alan Wake و کارگردان بازی Control بوده است. گفتنی است او کارگردانی دنباله مستقیم Control را نیز برعهده خواهد گرفت. شایان ذکر است بازی Control 2 در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. اعضای کامل تیم مدیریتی استودیو Remedy بدین‌شرح است:

  • ترو ویرتالا, مدیر اجرایی رمدی
  • مارکوس ماکی، مدیر ارشد بخش محصولات
  • سم لیک, کارگردان خلاق
  • میکائیل کاسورینن, کارگردان خلاق
  • ترهی کاپی, مدیر ارشد مالی
  • یوهانس پالوهیمو, مدیر ارشد بازرگانی
  • میکا وه کالا, مدیر ارشد فناوری

نظر شما درباره تغییرات مدیریتی جدید استودیو Remedy چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • استودیو People Can Fly پروژه نقش‌آفرینی Project Dagger را کنسل کرد
  • فروش بازی Green Hell از مرز 5 میلیون نسخه گذشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع