بازی Hellgate: Redemption برای کنسول‌ها و PC معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586174 4 هفته قبل 117

استودیو Lunacy Games با امضای قراردادی با ناشر HanbitSoft، توانست مجوز ساخت یک بازی جدید از فرانچایز Hellgate: London را به دست آورد. این بازی جدید تحت عنوان Hellgate: Redemption برای کنسول‌ها و پلتفرم PC در دست توسعه قرار دارد.

بالاخره پس از هفده سال از انتشار بازی Hellgate: London، طرفداران ژانر نقش‌آفرینی (RPG) می‌توانند دنباله آن را در آینده نزدیک تجربه کنند. بازی Hellgate: Redemption در قسمتی از دنیای آخرالزمان شیاطین و تاریخ متناوب که هنوز فاش نشده است، جریان دارد. «بیل روپر» (Bill Roper)، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران استودیو Lunacy Games درباره پروژه Hellgate: Redemption گفت:

من برای سال‌های بسیار زیادی آرزوی بازگشت به فرانچایزی که در سال 2007 ساخته بودم، داشتم. من همیشه احساس می‌کردم که کار ناتمامی با آی‌پی Hellgate دارم، به همین دلیل است که نام رمز ما برای این پروژه Hellgate: Redemption خواهد بود.

ساخت بازی Hellgate: Redemption با موتور Unreal 5

«بیل روپر» در ادامه گفته است بازی Hellgate: Redemption با کمک موتور «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود و سرورهای بازی به صورت ابری (مبتنی بر کلاود) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. او همچنین اضافه کرد عناصر داستانی و گیم پلی اصلی بازی Hellgate: London در نسخه دوم حفظ شده‌اند؛ اما هدف استودیو Lunacy Games ارائه یک تجربه جدید هیجان‌انگیز است که از پیشرفت‌های متعدد صنعت در طول 17 سال گذشته از زمان عرضه بازی اول استفاده کند.

 Redemption

بازی اکشن-نقش‌آفرینی Hellgate: London در اکتبر سال 2007 برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد. توسعه‌دهنده Flagship Studios قرار بود نسخه «ایکس باکس 360» (Xbox 360) این بازی را نیز عرضه کند؛ اما به دلایل نامشخصی هرگز روانه بازار نشد. این بازی نقدهای متوسطی از سوی منتقدان و اهالی رسانه دریافت کرد. توسعه‌دهنده Flagship Studios در سال 2008 ورشکسته شد و سپس ناشر HanbitSoft توانست حقوق فرانچایز Hellgate را خریداری کند.

  • استقبال منتقدان از بازی نقش‌آفرینی Sea of Stars
  • عنوان Baldur’s Gate 3؛ دومین عرضه بزرگ استیم در سال 2023
مشاهده این خبر در سایت مرجع