بهترین متخصص‌های گوش، حلق و بینی در ارومیه + آدرس مطب

منبع :  دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 545251 5 ماه قبل 626

بهترین متخصص‌های گوش، حلق و بینی در ارومیه + آدرس مطب

برای درمان بیما‌ری‌های مرتبط با گوش، حلق و بینی مانند انواع عفونت‌ها، تورم‌ها و التهاب، نارسایی‌هایی مانند ناشنوایی یا کم‌شنوایی، برهم خوردن تعادل به دلیل اختلال در گوش میانی، انواع سینوزیت‎‌ و موارد مشابه باید به متخصص گوش‎،حلق و بینی مراجعه کرده و برای درمان اقدام کنید.

برای پیداکردن بهترین متخصص‌ها در شهر خودتان هم می‌توانید از سامانه‌های آنلاین کمک گرفته و بر اساس معیارهایی مانند برخورد با بیمار، بهبود بیماری، فرایند دارودرمانی و... امتیازهایی که متخصصان از مراجعان قبلی گرفتند، تصمیم گرفته و از پزشک معتمدتان برای مراجعه وقت بگیرید.

ما در ادامه بهترین متخصص‌های گوش، حلق و بینی شهر ارومیه را همراه با آدرس مطب و کد نظام‌پزشکی برایتان لیست کرده‌ایم تا در صورت ابتلا به بیماری‌های این حوزه یا نیاز به درمان لوزه و تیروئید، تمایل به انجام عمل حراجی بینی، مشکلات مربوط و شنوایی و سایر اختلال‌های مشاله بهترین متخصص گوش حلق بینی در ارومیه را بشناسید و نوبت بگیرید .

دکتر پردیخت اسماعیل زاده

دکتر پریدخت اسماعیل‌زاده، متخصص گوش، گلو، بینی

دکتر اسماعیل‌زاده با کدنظام‌پزشکی 101243 یکی از بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی در شهر ارومیه است که مراجعان قبلی ایشان امتیاز بسیار بالایی به تخصص و صبوری دکتر اسماعیل‌زاده حین درمان دادند. مطب ایشان هم در شهر ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد است و علاوه بر مشاوره تلفنی، ویزیت حضوری هم دارند که می‌توانید برای وقت ویزیتتان را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

برای درمان انواع بیماری‌های گوش، حلق و بینی، حراجی بینی بر اصر شکستگی و...، بیماری‌های تیروئید، بیماری‌های مرتبط با لوزه می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر احمد بخت‌آور، کارشناس شنوایی‌سنجی (ادیولوژی)

دکتر احمد بخت‌آور، کارشناس شنوایی‌سنجی (ادیولوژی)

دکتر بخت‌آور کارشناس و متخصص شنوایی‌سنجی با کد نظام‌پزشکی 1556 هستند که مطبشان در منطقه خان باباخان ارومیه واقع شده است. خوشبختانه امکان رزرو وقت به‌صورت تلفنی و اینترنتی از هم برای مراجعان فعال است تا در صورت مراجعه از شهرستان کمترین معطلی را در مطب داشته و بلافاصله توسط پزشک ویزیت شوید.

تخصص دکتر بخت‌آور در مورد کم‎شنوایی و ناشنوایی است است، در نتیجه اگر با مواردی مانند بی‌توجهی کودکتان به صداهای اطراف مانند صدا زدن نامش یا صداهای محیط اطراف مواجه شدید، برای شروع فرایند درمان زیرنظر متخصص می‌توانید از مطب دکتر وقت ویزیت بگیرید. برای سنین بالاتر هم در صورتی که بیمار دچار حادثه شده و شنوایی‎اش تحت تاثیر قرار گرفته برای دارودرمانی، استفاده از سمعک و یا چکاپ وضعیت شنوایی بهتر است که حتماً به مطب دکتر مراجعه کرده و فرایند درمان را زیرنظر ایشان شروع کنید.

دکتر ابراهیم شیرزاده

دکتر ابراهیم شیرزاده، متخصص گوش، گلو، بینی، جراحی سر و گردن

دکتر شیرزاده یکی دیگر از بهترین متخصص‌های گوش، حلق و بینی در شهر ارومیه هستند. ایشان با کد نظام‌پزشکی 27958 فعالیتشان را شروع کرده و مطبشان هم واقع در خیابان حسنی نبش کوچه پنجم است.

برای درمان انواع بیماری‌های مرتبط با سیستم تنفسی، درمان سینوزیت‌ها، درمان لوزه یا بیماری‌های مرتبط با تیروئید می‌توانید به‌صورت تلفنی یا اینترنتی وقت مراجعه رزرو کنید. ایشان از دکترهای بسیار زبده و ماهر ارومیه در مورد حراجی‌های زیبایی بینی هم هستند که فعالیت‌هایشان را می‌توانید در اینستاگرام رسمی دکتر مشاهده کنید. در نتیجه اگر به دلیل تصادف یا شکستگی از فرم بینی‌تان راضی نیستید یا به جراحی زیبایی تمایل دارید، می‌توانید بعد از بررسی عمل‌های قبلی دکتر و انجام آزمایش‌های اولیه برای عمل بینی هم وقت بگیرید.

در صورتی که تمایل به آشنایی با سایر متخصصان دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بر اساس نظر مراجعان قبلی در مورد نحوه برخورد با بیمار و دارودرمانی مناسب تصمیم گرفته و دیگر توصیه ما این است که این لیست از دکترتو را نیز بررسی کنید.