شیائومی برند جدید محصولات سبک زندگی «شیائومی لایف» را معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586314 4 هفته قبل 85

شیائومی از یک برند جدید به‌نام «شیائومی لایف» در کنار خودروی برقی SU7 خود رونمایی کرد. این سرمایه‌گذاری جدید به ساخت لوازم جانبی خودرو با کیفیت بالا اختصاص دارد که سبک زندگی صاحبان خودرو را تکمیل می‌کند. مشتریان می‌توانند مشتاقانه منتظر ابراز علاقه خود به شیائومی و SU7 با هر چیزی از لیوان‌ها و کلاه‌های شیک گرفته تا کیف‌های کاربردی و موارد دیگر باشند.

شیائومی کلاه، لیوان و حتی کیف را در وبسایت خود فهرست کرده است

به نظر می‌رسد که راه‌اندازی برند «شیائومی لایف» در کنار خودروی الکتریکی SU7 یک حرکت استراتژیک برای ایجاد سبک زندگی حول محور ورود خودرو است. این سرمایه‌گذاری برای دارندگان SU7 حس اجتماعی ایجاد می‌کند، خودرو را به‌عنوان بخشی از تصویر مد روز پیشرو در فناوری قرار می‌دهد و راه را برای لوازم جانبی یکپارچه خودرو در آینده هموار می‌کند.

علاوه بر این، همه موارد نقطه تماس برند شیائومی را فراتر از خود خودرو گسترش می‌دهد. موفقیت این استراتژی به کیفیت و طراحی محصولات شیائومی لایف بستگی دارد، اما خود این استراتژی نشان می‌دهد شیائومی جاه‌طلبی‌هایی فراتر از فروش ساده خودروهای برقی، گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی دارد.

شیائومی برند جدید محصولات سبک زندگی «شیائومی لایف» را معرفی کرد

این شرکت همچنین امروز به‌طور رسمی از SU7 EV رونمایی کرد. طرفداران شیائومی مدت‌ها منتظر این خودرو بودند و حالا که معرفی شده است، دیدن اینکه نظر آنها در مورد این محصول چه خواهند گفت، هیجان‌انگیز است. این دستگاه در سه نوع استاندارد، پرو و مکس عرضه می‌شود که طیف وسیعی از بودجه‌ها و نیازها را پوشش می‌دهد. قیمت ها از 215900 یوان (29900 دلار آمریکا) شروع می‌شود و به 299900 یوان (41500 دلار آمریکا) می‌رسد. انتظار می‌رود تحویل این محصول از اواخر آوریل آغاز شود.

SU7 با تجربه طراحان سابق BMW و مرسدس بنز از تلاش تیمی در طراحی برخوردار است. سیستم‌های کمک راننده شامل دو گزینه هستند: Xiaomi Pilot Pro (مشابه تسلا ) و Xiaomi Pilot Max (با فناوری لیدار). SU7 ویژگی‌های ارتباطی چشمگیر مانند Apple CarPlay را ارائه می‌دهد. هر نسخه دارای مشخصات متفاوتی است: مدل استاندارد برد 700 کیلومتر و دیفرانسیل عقب را ارائه می‌دهد، در حالی که مدل برتر مکس دارای شتاب تاول 2.78 ثانیه و سیستم چهار چرخ متحرک است.

  • شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با قیمت 63 دلار معرفی کرد
  • گوشی اقتصادی پوکو C61 با قیمتی کمتر از 100 دلار رونمایی شد
  • شیائومی دوربین هوشمند C500 پرو را در اروپا معرفی کرد
  • شیائومی Civi 4 پرو اولین گوشی با اسنپدراگون 8s نسل 3 است
مشاهده این خبر در سایت مرجع