قفل امنیتی دنوو از بازی The Callisto Protocol برداشته شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586124 4 هفته قبل 116

کاربران PC هم‌اکنون می‌توانند بازی «کالسیتو پروتکل» (The Callisto Protocol) را به صورت رایگان تجربه کنند، چون ناشر «کرفتون» (KRAFTON) قفل امنیتی «دنوو» (Denuvo) را از روی این بازی برداشته است. برای مطالعه ادامه خبر حذف قفل «دنوو» از بازی «کالیستو پروتکل» همراه ما باشید.

ما امروز یک خبر غافلگیرکننده برای طرفداران بازی‌های ژانر وحشت داریم؛ ناشر KRAFTON یک به‌روزرسانی جدیدی برای بازی The Callisto Protocol منتشر کرده است که قفل امنیتی Denuvo را حذف می‌کند. گفتنی است بازی ترسناک The Callisto Protocol در دسامبر سال 2022 روانه بازار شد و تقریباً حدود یک و سال نیم بعد، این ناشر تصمیم به حذف قفل نامبرده گرفت.

قفل امنیتی بازی The Callisto Protocol

حذف قفل Denuvo از بازی The Callisto Protocol

آخرین به‌روزرسانی مربوط به بازی The Callisto Protocol به آوریل سال 2023 بازمی‌گردد. آن به‌روزرسانی حالت Dismemberment را به بازی اضافه کرده بود؛ البته در بخش عملکرد گرافیکی تغییر آنچنانی پس از نصب به‌روزرسانی دیده نشد.

بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که بازی The Callisto Protocol بدون قفل «دنوو»، بسیار روان‌تر و بهتر از نسخه قبلی روی کامپیوتر اجرا می‌شود. لازم به ذکر است نسخه PC بازی «کالیستو پروتکل» در زمان انتشار با مشکلات بزرگ Optimization و لگ‌های پیمایشی نیز همراه بود

طبق گزارش منتشر شده، کاربران برای اجرای بازی مذکور روی تنظیمات High به پردازنده‌ هسته‌ای Ryzen 7 2700X یا i7-9700K در کنار کارت گرافیک Radeon 6700XT یا GeForce RTX 2070 نیاز دارند. این در حالی است که آن‌ها روی تنظیمات Ultra به پردازنده‌ Ryzen 9 3900X یا i9-9900K در کنار کارت گرافیک Radeon 6900XT یا GeForce RTX 3080 احتیاج خواهند یافت.

به گفته استودیو «استرایکنیگ دیستنس» (Striking Distance)، بازیکنان به 12 تا 14 ساعت زمان نیاز دارند تا داستان The Callisto Protocol را به اتمام برسانند. همچنین این بازی ترسناک توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین 4» (Unreal Engine 4) توسعه یافته بود. نظر شما چیست؟ آیا اکنون با برداشته‌شدن قفل «دنوو»، بازی The Callisto Protocol را دانلود می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • قفل دنوو بازی A Way Out پس از پنج سال برداشته شد
  • تماشا کنید: بازی شوتر چندنفره Marvel Rivals معرفی شد
  • فیل اسپنسر از برنامه‌های آینده ایکس باکس رونمایی کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع