ماجرای انعام رستوران | کدام مهم‌تر است؟ خواست مشتری یا قوانین درون‌سازمانی؟

منبع :  متمم دسته بندی : توسعه فردی و کسب وکار کد خبر : 469575 1 سال قبل 252

ماجرای انعام رستوراناگر مشتری یک کسب و کار خواسته‌ای داشته باشد که با قوانین داخلی آن مجموعه هم‌خوان نباشد، چه باید کرد؟ آیا باید خواستهٔ مشتری را در اولویت قرار داد؟ یا قوانین سازمانی مهم‌تر هستند و نباید آن‌ها را به خاطر خواست یک مشتری زیر پا گذاشت؟ چنین پرسشی کلی و مبهم است و شاید منطقی

نوشته ماجرای انعام رستوران | کدام مهم‌تر است؟ خواست مشتری یا قوانین درون‌سازمانی؟ اولین بار در متمم. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع