افشای جزئیات جدید از کنسول نینتندو سوییچ 2

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589525 1 هفته قبل 94

رسانه Insider-Gaming به‌تازگی چندین جزئیات تازه‌ای از کنسول «نینتندو سوییچ 2» (Nintendo Switch 2) را فاش کرده است که برخی از ویژگی‌های جدید محصول آینده این شرکت ژاپنی را نشان می‌دهد. برای مطالعه ادامه خبر جزئیات جدید کنسول Nintendo Switch II همراه ما باشید.

رسانه خبری «اینسایدرگیمینگ» به نقل از منبع اسپانیایی Vandal، اعلام می‌کند که اطلاعاتی از سازندگان کنسول بعدی شرکت Nintendo دریافت کرده است. این منبع گفته کنسول «نینتندو سوییچ 2» دارای Joy-Cons مشابه نسخه قبلی خود خواهد بود.

جزئیات کنسول نینتندو سوییچ 2؛ سازگاری جوی‌کان‌های سوییچ فعلی با کنسول بعدی

این وب‌سایت همچنین ذکر می‌کند این بدان معناست که تطابق با جوی‌کان‌های استاندارد نینتندو سوییچ امکان‌پذیر نیست؛ اما با «کنترلرهای حرفه‌ای» سوییچ فعلی امکان‌پذیر خواهد بود. به گفته این وب‌سایت، این اطلاعات از سوی سازندگانی فاش شده که «توانسته‌اند کنسول جدید نینتندو را در دست بگیرند». این وب‌سایت همچنین خاطرنشان می‌کند که کنسول Nintendo Switch 2 در بهار 2025 روانه بازار خواهد شد، تاریخی که پیش از این نیز شایعه شده بود.

جزئیات کنسول نینتندو سوییچ 2

از سوی دیگر؛ رسانه Nikkei مدعی شده است دلیل این تاخیر از سمت نینتندو، گسترش فهرست بازی‌های زمان لانچ و جلوگیری از کمبود موجودی واحدهای کنسول است. «پدرو هنریکه لوتی لیپه»، ژورنالیست اهل کشور برزیل، که در گذشته با موفقیت اعلامیه‌های نینتندو را فاش کرده بود، می‌گوید قرار است جانشین نینتندو سوییچ در ژوئن 2024 معرفی شود.

شایان ذکر است تا ماه فوریه سال 2024، شرکت Nintendo بیش از 139 میلیون دستگاه «نینتندو سوییچ» فروخته بود که آن را به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تمام دوران تبدیل کرده است. نظر شما درباره تاریخ احتمالی عرضه کنسول Nintendo Switch 2 چیست؟ آیا این کنسول از قابلیت backward compatibility پشتیبانی خواهد کرد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • بازی رایگان eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است
  • سونی: توهین‌های نژادی در بازی Stellar Blade حذف خواهند شد
  • ریمستر بازی Lollipop Chainsaw به‌زودی معرفی خواهد شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع