تست عمر باتری سامسونگ گلکسی A55، افزایش راندمان به لطف تراشه Exynos 1480

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 585647 1 ماه قبل 125

وب سایت gsmarena به تازگی آخرین تست عمر باتری خود را که مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A55 است را به پایان رسانده است و نتایج به دست آمده نشان دهنده افزایش قابل توجهی در راندمان باتری این دستگاه نسبت به گلکسی A54 است. البته طول عمر باتری در این گوشی، یکی از نکاتی بود که خود سامسونگ هم از آن به عنوان یکی از نقاط قوت این دستگاه یاد کرده است.

تست عمر باتری سامسونگ گلکسی A35، راندمان بالای چیپست Exynos

افزایش راندمان مصرف انرژی با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش

گلکسی A55 از تراشه جدید اگزینوس 1480 استفاده می‌کند که همراه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به صورت تئوری و بر روی کاغذ، نوید کارایی بسیار بهتری را می‌داد. اما از طرف دیگر، نمایشگر این دستگاه حالا 0.2 اینچ بزرگتر است که به عنوان پرمصرف‌ترین قطعه، می‌تواند مصرف انرژی را نیز افزایش دهد.

با این حال، ما شاهد بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری نسبت به گلکسی A54 هستیم. پیشرفت‌های قابل توجهی در تمام تست‌ها به جز حالت گیمینگ وجود دارد. گلکسی A55 جدید توانسته است به امتیاز استفاده فعال 13:27 ساعت برسد که یک نتیجه بسیار خوب است. مرور وب و زمان تماس شاهد پیشرفت‌هایی هستند، اما تست پخش ویدیو توانسته است با اختلاف نسبت به مدل سال گذشته بزرگترین ارتقاء را به نمایش بگذارد.

عمر باتری سامسونگ گلکسی A55

به طور کلی گلکسی A55 در مقایسه با رقبای خود، به وضوح عملکرد خوبی دارد و حتی می‌تواند همه‌ی آنها را شکست می‌دهد، البته به جز Nothing Phone (2a). در این میان نباید از نقش پررنگ تراشه Exynos 1480 که به وضوح یک تلاش عالی توسط تیم Galaxy برای افزایش کارایی است را نایدیده گرفت.

مطالب مرتبط:

  • مقایسه گلکسی A54 سامسونگ و شیائومی پوکو F5
  • گلکسی A35 و گلکسی A55 فریم فلزی خواهند داشت
  • گوشی‌های Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G سامسونگ معرفی شد
  • DXOMARK: گلکسی A35 و گلکسی A55 بهترین نمایشگر های رده قیمتی خود در بازار را دارند
مشاهده این خبر در سایت مرجع