تماشا کنید: بازی شوتر چندنفره Marvel Rivals معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586000 1 ماه قبل 138

استودیو «مارول گیمز» (Marvel Games) با انتشار تریلری از بازی شوتر چندنفره آنلاین Marvel Rivals رونمایی کرد. بازیکنان در این بازی می‌توانند کنترل هر یک از ابرقهرمانان دنیای «مارول» (Marvel) را برعهده بگیرند و مهارت‌های خود را در محیط‌های تخریب‌پذیر ارتقاء دهند.

استودیوهای بازی‌سازی NetEase Games و Marvel Games به وعده خود در روز چهارشنبه عمل کردند و به رونمایی از بازی شوتر چندنفره تیم‌محور Marvel Rivals پرداختند. گفتنی است این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر می‌شود و تست محدود آلفای آن در ماه می امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازی Marvel Rivals شامل ابرقهرمانان مختلف دنیای Marvel نظیر «مردان ایکس» (X-Men)، «انتقام‌جویان» (Avengers)، «اسپایدرمن» (Spider-Man)، «هالک» (Hulk) و سایر افراد می‌شود.

داستان و جزئیات گیم پلی عنوان Marvel Rivals؛ نبرد حماسی با Doctor Doom

داستان بازی Marvel Rivals پیرامون نبرد میان Doctor Doom خبیث و ورژن مخالف آن از سال 2099 می‌چرخد. به دلیل این نبرد سهمگین، جهان‌های موازی با یکدیگر برخورد کرده و دنیاهای تازه‌ای را به وجود آورده است. اکنون ابرقهرمانان و ابرشروران از جهان‌های موازی باید با یکدیگر مبارزه و در نهایت هر دو Doctor Doom را از بین ببرند.

بازی Marvel Rivals

هر قهرمان بر اساس نسخه‌های کمیک خود توانایی‌های منحصر به فردی دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند مهارت‌های تیمی (Team-Up Skills) را برای نبردهای طولانی و سنگین ارتقاء دهند. شخصیت «راکت راکون» (Rocket Raccoon) می‌تواند روی دوش «گروت» (Groot) سوار شود و به دشمنان شلیک کند، در حالی که «هالک» می‌تواند «آیرون من» (Iron Man) را با انرژی گاما شارژ کند! بازی Marvel Rivals شامل نقشه‌های متعددی می‌شود که تاکنون نقشه‌های Tokyo 2099 و Asgard در این عنوان تایید شده است.

بازی مذکور محیط‌های تخریب پذیر و راه‌های بی‌شماری برای استفاده از محیط اطراف را به بازیکنان نشان می‌دهد. سازندگان وعده می‌دهند محتویات بسیار ارزشمندی پس از عرضه اولیه بازی Marvel Rivals در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته هنوز جزئیات درباره محتویات و سایر جزئیات این بازی اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست بازی نامبرده برای کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) عرضه خواهد شد یا خیر.

شما می‌توانید تریلر اولیه عنوان Marvel Rivals را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • فیل اسپنسر از برنامه‌های آینده ایکس باکس رونمایی کرد
  • توسعه‌دهندگان می‌گویند در حال حاضر نیازی به کنسول پلی استیشن 5 پرو نیست
مشاهده این خبر در سایت مرجع