تاریخ رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589521 1 هفته قبل 101

رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ 20 تیر ماه (10 جولای) برگزار خواهد شد. چند ماه پیش، برنامه‌های سامسونگ برای برگزاری دومین رویداد آنپکد سال خود در اوایل جولای فاش شد و منابع متعدد اکنون تأیید کرده‌اند که سامسونگ روز دهم ماه را برای برگزاری مراسم انتخاب کرده است.

رویداد سامسونگ مثل بیشتر اوقات در شهر پاریس برگزار خواهد شد. این شهر انتخابی عالی است، زیرا در اواخر همان ماه میزبان بازی‌های المپیک تابستانی 2024 خواهد بود و سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی بازی‌ها در سراسر جهان است.

تاریخ رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ مشخص شد

با هم‌زمانی با برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی، این رویداد می‌تواند فرصت مناسبی برای نمایش محصولات و فناوری‌های جدید سامسونگ به جامعه جهانی فراهم کند. با توجه به اینکه المپیک یکی از بزرگترین رویداد‌های ورزشی جهان است و مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند، حضور سامسونگ در این محفل می‌تواند به تقویت شناخت برند و جلب توجه مخاطبان جدید کمک کند.

از رویداد گلکسی آنپکد بعدی چه انتظاری داریم؟

فراموش نکنیم که در مراسم آنپکد بعدی، سامسونگ اطلاعات بیشتری را در مورد حلقه گلکسی، اولین حلقه هوشمند خود فاش خواهد کرد. هوش مصنوعی نیز بدون شک توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

علاوه بر گلکسی رینگ و گلکسی AI ، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 جاذبه‌های مراسم خواهند بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که گلکسی واچ 7 و حداقل یک جفت هدفون بی‌سیم جدید در این رویداد رونمایی شوند.

ناگفته نماند که همیشه این احتمال وجود دارد که سامسونگ برنامه‌های خود را تغییر دهد. ما انتظار داریم که دعوتنامه‌های رسمی در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن ارسال شود. تاریخ نهایی مراسم گلکسی آنپکد هر چه که باشد، سامسونگ این رویداد را به صورت آنلاین پخش خواهد کرد تا همه در سراسر جهان از راحتی در خانه خود لذت ببرند.

  • بررسی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 سامسونگ – زیبا و کاربردی
  • ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی رینگ سامسونگ زندگی کاربران را متحول می‌کند
  • رئیس سامسونگ در صدر لیست ثروتمندترین افراد کره جنوبی
  • سامسونگ و کوالکام به سرعت دانلود بالاتری در شبکه 5G دست یافتند
مشاهده این خبر در سایت مرجع