تماشا کنید: تبلیغ سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 250417 1 سال قبل 205

سامسونگ در سپتامبر سال گذشته از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISCOCELL HP1 رونمایی کرد. اما هنوز هیچ گوشی هوشمند با این سنسور عظیم راهی بازار نشده است. اما احتمال اینکه این رویه در آینده تغییر کند بسیار بالا است. گفته می‌شود که در ماه جولای شرکت موتورولا گوشی هوشمندی با این دوربین راهی بازار خواهد کرد. در همین راستا هم سامسونگ یک تبلیغ جالب برای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی تولید کرده است.

  • تکمیل ساخت دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا
  • موتورولا اولین مشتری سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ

تبلیغ سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

هدف از پخش این ویدئو نمایش جزئیاتی است که سنسور اچ پی وان می‌تواند به ثبت برساند. در حالیکه هیچ گوشی‌ای هنوز برای بهره‌برداری از سنسور جدید استفاده نشده است، اما مشاهده خواهید کرد که این سنسور به یک برد آزمایشی، نمایشگر اکسترنال، لنز اضافی و پایه وصل شده و به گروهی از مهندسین سامسونگ این اجازه را می‌دهد که از سوژه تصویر که یک گربه است، عکس‌های دقیقی بگیرند.

در نهایت تصویر ثبت شده توسط این سنسور 200 مگاپیکسلی بر روی یک چاپگر صنعتی چاپ شده و نتیجه نهایی یک بوم 28 در 22 متری شد که از 12 قطعه 2.3 متری جداگانه تشکیل شده و به هم دوخته شده است. این تصویر از یک ساختمان آویزان شده اما عکس واقعی توسط عکاسان پشت صحنه دستخوش تغییراتی شده است. با این حال، نکته مهم در رابطه با این تصویر این بود که بدون از دست دادن جزئیات تصویر زوم و کراپ شده است.

سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

سنسور ISCOCELL HP1 سامسونگ یک فناوری ترکیب پیکسلی کاملا جدید با نام ChamelonCell را ارائه می‌کند که می‌تواند تا 16 پیکسل را در وضوح مختلف گروه‌بندی کند و عکس‌های از 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 2.56 میکرومتر تا 50 مگاپیکسل با پیکسل‌های 1.28 میکرومتر یا 200 مگاپیکسل با اندازه پیکسلی 0.64 میکرومتر بسته به نیاز کاربر به ثبت برساند.

  • آپدیت اندروید 12 برای گوشی و تبلت‌های سامسونگ (One UI 4.1 برای گلکسی A12 Nacho)
  • بازدید بایدن از خط تولید تراشه های 3 نانومتری سامسونگ
  • سقوط دو پله ای سامسونگ در رتبه بندی 2022 فوربز و صدرنشینی اپل
  • تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ
مشاهده این خبر در سایت مرجع