صداپیشه Gears of War به زمان معرفی نسخه جدید اشاره کرده است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589421 1 هفته قبل 70

«لیام مک‌اینتایر» (Liam McIntayer)، صداپیشه شخصیت JD Felix در بازی‌های Gears of War 4 و Gears 5 به یکی از طرفداران خود در رسانه «توییتر»، زمان معرفی بازی Gears 6 را اعلام کرد. برای مطالعه ادامه خبر معرفی بازی Gears 6 همراه ما باشید.

صداپیشه شخصیت JD Felix در واکنش به سوال یکی از طرفداران خود گفت که بازی Gears 6 احتمالاً در رویداد Xbox Showcase ماه ژوئن معرفی خواهد شد. گفتنی است شوکیس تابستانه «ایکس باکس» (Xbox) در تاریخ 20 خرداد (9 ژوئن) برگزار خواهد شد.

زمان معرفی Gears of War

آیا احتمال بازگشت شخصیت DJ Felix در بازی جدید Gears of War وجود دارد؟

شایعات قبلاً اشاره کرده بودند که بازی Gears 6 ویژگی‌های نسخه قبلی را مجدد تکرار می‌کند؛ یعنی بازیکنان دوباره با محیط نیمه‌باز و پایان‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند. اگر شما بازی Gears 5 را تجربه کرده باشید، می‌دانید که برای نجات شخصیت Del Walker و JD Felix، تنها باید یک نفر را انتخاب کنید. «مک‌اینتایر» در مورد احتمال بازگشت خود به بازی Gears 6 پاسخ روشنی نداد و تنها اشاره کرد «مایکروسافت و کوالیشن در ماه ژوئن تمام موارد را به ما خواهند گفت».

استودیو «کوالیشن» (The Coalition) در ماه می سال 2021 اعلام کرده بود که کار روی نسل بعد را با انتقال به موتور «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) آغاز کرده است. در فوریه امسال گزارشی منتشر شده بود که استودیو مذکور تمام تمرکز خود را روی ساخت نسخه بعدی GOW گذاشته و دو پروژه دیگر خود را به طور کامل کنسل کرده است.

بازی Gears 5 در سال سپتامبر 2019 برای کنسول‌ «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه کرد و سپس در نوامبر سال 2020، این عنوان راهی کنسول‌های نسل حاضر «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) شد.

  • ایجاد تغییرات مدیریتی در استودیو Remedy؛ برنامه برای گسترش فرانچایز Alan Wake
  • استودیو People Can Fly پروژه نقش‌آفرینی Project Dagger را کنسل کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع