راهنمای خرید دمپایی از بورس فروش دمپایی

منبع :  zoomlife.ir دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 527050 8 ماه قبل 396

راهنمای خرید دمپایی از بورس فروش دمپایی

راهنمای خرید دمپایی از بورس فروش دمپایی

دمپایی یک پوشش کاملا مهم است که به منظور حفظ و نگهداری سلامت پاها در خانه و یا محیط بیرون استفاده می‌گردد. در سالهای اخیر دمپایی‌های زیبا با طرح‌های متنوع وارد بازار شده‌اند؛ اما آنچه باید برای خریدارهنگام انتخاب و خرید محصول حائز اهمیت باشد، استاندارد بودن و کیفیت بالای دمپایی است. در این مقاله قصد داریم پیرامون راهنمای خرید دمپایی به صورت آنلاین و حضوری با هم گپ و گفتی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

اولین گام برای خرید دمپایی مناسب، اطلاع داشتن ازانواع دمپایی و کاربردهای مختلف آن است که به شرح ذیل است:

دمپایی لا انگشتی

این نوع دمپایی در بین آقایان و بانوان بسیار پر طرفدار است. دمپایی‌های سبکی هستند که معمولا در طرح‌ها و رنگ‌های شاد تولید می‌گردند. البته این نوع دمپایی به دلیل اسپرت بودن بیشتر باب میل جوانان و نوجوانان است تا افرادی که سن بالاتری دارند.

دمپایی روفرشی

امروزه شاهد آن هستیم که اکثر خانه‌ها پوشش پارکت، سنگ و یا سرامیک دارند. برای محافظت از پاها حتما باید از دمپایی روفرشی استفاده کنیم. خرید دمپایی مردانه با جنس چرم و یا پلاستیک با کیفیت برای خانه بسیار ضروری است. همچنین بانوان محترم و کودکان هم نیاز اساسی به پوشیدن دمپایی روفرشی در خانه دارند. باز بودن جلوی دمپایی روفرشی به منظور آنکه هوا در جریان باشد، امری مهم بوده که هنگام خرید این نوع دمپایی باید به آن توجه لازم داشته باشید.

دمپایی حوله‌ای

دمپایی حوله‌ای بیشتر مناسب پوشیدن بعد از حمام و همین طور اتاق خواب است. به دلیل اینکه اکثرا این نوع دمپایی، تخت هستند، اگر مدت زمان زیاد پوشیده شوند؛ مشکل کمردرد ایجاد خواهند کرد. پس در نتیجه باید مدت زمان استفاده محدود در نظر گرفته شود، هنگام خرید دمپایی حوله‌ای حتما در نظر داشته باشید که، برای مصرف روزانه به صورت مداوم، نباید پوشیده شود.

دمپایی مجلسی

این نوع دمپایی همان طورکه از نامش پیداست، جهت استفاده در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. معمولا دارای پاشنه و یا لژ بوده و تزئینات زیادی دارند. به دمپایی مجلسی صندل هم می‌گویند.این نوع دمپایی را به راحتی با انواع لباس مجلسی می‌توان ست کرد. در بیشترفروشگاه‌های اینترنتی، فروش دمپایی مجلسی بسیار بالا است. بنابراین بهتراست که صاحبان این کسب و کارها، هنگام تامین محصولات خود به قیمت عمده دمپایی مجلسی توجه و دقت لازم را داشته باشند.

دمپایی سرویس و حمام

بهترین گزینه برای این مکان‌ها، دمپایی پلاستیکی با کیفیت است که دارای حفره‌هایی در قسمت کف ‌باشد. همان طور که می‌دانید سرویس بهداشتی و حمام منبع میکروب بوده و در این دو محیط معمولا پاها مرطوب هستند. پس باید جنسی انتخاب کنید که مشکل پوستی ایجاد نکند.

خرید دمپایی سرویس و حمام

دمپایی ساحلی

همان طور که از نام آن پیداست، این نوع دمپایی مناسب ساحل و یا استخر است. دمپایی‌های ساحلی باید از جنس پلاستیک مرغوب باشند تا در صورت خیس بودن محیط، لیز نخورند. همچنین باید قابلیت شستشو نیز داشته باشند.

دمپایی بچه گانه

کودکان پوست لطیفی دارند و در قسمت کف پاها، پوستشان نازک‌تر است. پس نیاز شدید به پوشیدن دمپایی در خانه و یا محیط خارج از آن خواهند داشت. دمپایی کودک باید نرم و راحت باشد و بنا بر جنسیت، طراحی شاد و زیبایی داشته باشد. همچنین به دلیل آنکه کودکان دائم در حال بازی هستند، باید دمپایی انتخاب شود که لغزنده نباشد. در ادامه‌ی مقاله حتما در مورد کفی دمپایی‌های استاندارد صحبت خواهیم کرد.

در انتخاب دمپایی به 4 نکته‌ی زیر حتما دقت کنید!

اگر قصد خریدی هوشمندانه دارید، حتما به راهنمایی خرید دمپایی که در این مقاله بدان اشاره کردیم، توجه کنید. همچنین در این قسمت 4 نکته‌ی طلایی را به شما یادآوری خواهیم کرد که هنگام تهیه محصول مورد نظر باید آنها را به دقت بررسی نمایید.

سایز مناسب

اگر بخواهیم که یک نکته‌ی بسیار مهم به عنوان راهنمایی خرید دمپایی به صورت آنلاین یا حضوری را عنوان کنیم باید بگوییم، دمپایی خریداری کنید که سایز دقیق پاهای شما باشد. نه کوچکتر و نه بزرگتر. چنانچه دمپایی سایز کوچک باشد در قسمت انگشتان به دلیل تنگ بودن زیاد، آسیب جدی وارد می‌کند و چنانچه بزرگ‌تر باشد، خطر زمین خوردن و یا پیچ خوردن پا را به همراه دارد. هنگام خرید دمپایی مردانه به این موضوع باید دقت بیشتری داشته باشید؛ چرا که قالب دمپایی مردانه عموما بزرگ است.

حس راحتی

بارها این عبارت را تکرار کرده‌ایم؛ که پاها قلب دوم ما انسان‌ها هستند. پس باید در حفظ سلامت آنها کوشا باشیم. دمپایی استاندار و مناسب باید حس راحتی به پاهای شما بدهد، دارای کفی نرم و راحتی باشد و جنس آن برای پاها ایجاد حساسیت نکند. دمپایی استاندارد، به گردش خون در کف پاها کمک خواهد کرد و طی این روند شما کمتر مشکل کمر درد و یا درد در ناحیه کف پاها را احساس می‌کنید.

وزن سبک

وزن دمپایی باید استاندار باشد. نه آنقدر سبک که خطر پیچ خوردن پاها را کند و نه آنقدر سنگین که فرد را دچار پا درد مزمن نماید. البته دمپایی که جنس مرغوب و درجه یک داشته باشد، سبک است. این میزان سبکی همان طور که گفتیم دقیقا استاندارد و مطابق با وزن پاهای شماست. دمپایی سنگین علاوه بر درد در ناحیه کف پا، ممکن است به قوزک پا و زانوها نیز آسیب برساند. همچنین خطر درگیری رگ سیاتیک را نیز به همراه خواهد داشت. هنگام خرید دمپایی به وزن آن توجه ویژه‌ای کنید تا سلامت پاهایتان در خطر نباشد.

خرید دمپایی

ضد لغزش

یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید دمپایی کفی آن است. کفی دمپایی باید ضد لغزش باشد؛ چرا که بنا بر هر دلیلی ممکن است کف خانه کمی نمناک یا خیس باشد، اگر دمپایی کفی مناسبی نداشته باشد، خطر زمین خوردن و آسیب دیدن زیاد است. کفی دمپایی‌های استاندارد از نظر متریال به دو دسته‌ی ای وی آ و ایربولینگ دسته بندی می‌شوند که هر دو جنس مرغوبی دارند. کفی ایربولینگ ساختاری دارد که کاملا ضد لغزش است. همچنین کفی ای وی آ در صورتی که دارای شیارهایی در ساختار خود باشد، ایمن در برابر لغزش خواهد بود. این آیتم یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که برای راهنمایی خرید دمپایی می‌توان عنوان کرد.

دیگر نکاتی که باید هنگام خرید دمپایی در نظر بگیرید.

شما هنگام خرید دمپایی؛ علاوه بر نکاتی که ذکر کردیم، به چه عوامل دیگری دقت می‌کنید؟ برای مثال یکی از فاکتورهای مهم قیمت عمده دمپایی، توجه به نوع و جنس آن است. نکات دیگری هم هست که به آن اشاره‌ای مختصر خواهیم داشت:

  • اگر به صورت اینترنتی دمپایی را خریداری میکنید؛ حتما از سایت‌های معتبری همچون پایون خرید خود را انجام دهید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.
  • به جنس دمپایی توجه ویژه داشته باشید، جنس مرغوب را تهیه کنید تا پاهایتان عرق نکند، و حساسیت پوستی ایجاد نشود.
  • به قیمت آن توجه کنید؛ برخی دمپایی‌ها جنس مناسبی ندارند و تنها به دلیل طراحی و ذرق و برقی که دارند، قیمتشان بالاست. دمپایی‌های برند خارجی و داخلی بهترین انتخاب هستند.
  • دمپایی باید انعطاف پذیر باشد، دمپایی خشک به پاها آسیب می‌زند و همچنین دوام زیادی نخواهد داشت.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم نکات ساده اما مهم هنگام خرید دمپایی به صورت اینترنتی و یا حضوری را برایتان عنوان کنیم. به عنوان نکته پایانی باید بگوییم که برای خرید دمپایی استاندارد و مرغوب نیازی نیست هزینه‌ی زیادی برای برندهای خارجی دهید. برندهای داخلی و ملی همانند پایون هستند که از نظر طراحی و ساخت و تولید در رده‌ی برندهای خارجی قرار می‎گیرند.

برای دیدن مدل‌ها و کیفیت محصولات کافیست به لینک payonshoes.com مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 02537405037 تماس بگیرید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    مشاهده این خبر در سایت مرجع