معرفی دکتر های بیهوشی قم و ارومیه و کرمانشاه

منبع :  zoomlife.ir دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 535366 8 ماه قبل 366

معرفی دکتر های بیهوشی قم و ارومیه و کرمانشاه

معرفی دکتر های بیهوشی قم و ارومیه و کرمانشاه

دکتر بیهوشی یکی از مهم‌ترین افرادی است که در اتاق عمل به بیماران کمک می‌کند. این متخصص به‌روش‌های مختلف و با استفاده از داروهای بیهوشی گوناگون، به بیمار کمک می‌کند تا هیچ درد و احساسی در حین عمل نداشته باشد.

از آنجایی که لازم است تا متخصص بیهوشی در هر لحظه علائم حیاتی بیمار را چک کرده و در مواقع اضطراری اقدامات لازم را انجام دهد، باتجربه‌بودن و مهارت او نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه جراحی خواهد داشت.

خلاف تصور عموم مردم، متخصص بیهوشی نقش مهمی در حین عمل جراحی دارد و باعث می‌شود تا جراحان بتوانند راحت‌تر عمل جراحی را انجام دهند. بنابراین، انتخاب یک متخصص بیهوشی باتجربه و دارای مهارت کافی، می‌تواند خاطر بیماران مطمئن‌تر کند و استرس آنها را پیش از عمل و در حین انجام جراحی کاهش دهد.

در گذشته پیداکردن پزشک بیهوشی متخصص و ماهر کار سختی بود و افراد از طریق پرس‌وجو از بیماران قبلی و استفاده از تجارب افراد مختلف دست به انتخاب می‌زدند. از طرفی نوبت‌گرفتن از پزشکان معروف نیز کار دشواری بود و همین امر گاهی باعث می‌شد زمان نوبت‌دهی ماه‌ها به‌طول بینجامد.

امروزه با گسترش تکنولوژی تنها با چند کلیک می‌توان از اطلاعات کامل و تجربه‌های یک پزشک آگاهی پیدا کرد و به‌راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نوبت ویزیت و مشاوره دریافت کرد.

دکتر بیهوشی در قم

دکترهای بیهوشی باتجربه بسیاری در شهر قم وجود دارند که هریک دارای عمل‌های جراحی موفقی بوده‌اند. در ادامه به‌ معرفی برخی از این متخصصین می‌پردازیم.

دکتر محمدحسین پیشوایی

دکتر محمدحسین پیشوایی یکی از متخصصین بیهوشی در شهر قم است که با تجربه و مهارت کافی خود توانسته است رضایت بیماران خود جلب کند. این پزشک متخصص با صبر و حوصله به بیماران خود مشاوره می‌دهد و آنها را در زمینه بیهوشی راهنمایی می‌کند. نوبت‌دهی این پزشک متخصص هم به‌صورت آنلاین و هم‌ از طریق تماس تلفنی امکان‌پذیر است.

  • آدرس: قم، میدان رسالت، برج سفید، طبقه اول، واحد 115
  • تلفن: 02537400978

دکتر سمیه علامه

دکتر سمیه علامه از دیگر متخصصین بیهوشی استان قم است که با برخوردی بی‌نظیر و همچنین مهارت کافی توانسته است رضایت بیماران خود را به‌دست آورد. نوبت‌دهی این دکتر بیهوشی هم به‌صورت حضوری و هم از طریق تماس تلفنی امکان‌پذیر است. البته شما می‌توانید با مراجعه به سایت دکترتو (doctoreto.com)، به‌صورت اینترنتی و آنلاین نیز نوبت خود را ثبت کنید.

  • آدرس: قم، بلوار امین، کوچه 7، ساختمان عرفان، طبقه 2
  • تلفن: 09338094275

دکتر رضا امین نژاد

دکتر رضا امین نژاد، دکتر بیهوشی تهران است که در قم نیز مطب دارد و چند روز از هفته را به ویزیت بیماران در قم اختصاص می‌دهد.

  • آدرس: قم، بلوار صفاییه، بالای داروخانه دکتر کاویانی

قم خیابان دورشهر، بین کوچه 5 و 7، کلینیک مادر

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، جنب ایستگاه مترو، بن‌بست یاس، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 4، واحد 17، مرکز آرامیس

  • تلفن: 02122220330

09392117300

دکتر مژگان سخایی

دکتر مژگان سخایی از متخصصین باتجربه استان قم در زمینه بیهوشی است که با صبر و حوصله به بیماران خود مشاوره می‌دهد و با مهارتی که دارد، توانسته است رضایت بیماران خود به‌دست آورد.

  • آدرس: قم، بلوار صدوق، نبش کوچه 57، ساختمان زعفرانیه، طبقه 6، واحد 2
  • تلفن: 02532910640

دکتر بیهوشی در ارومیه

دکتر بیهوشی در ارومیه

دکترهای بیهوشی معروف و باتجربه‌ای در ارومیه به ویزیت بیماران می‌پردازند. در ادامه به معرفی برخی از این متخصصین می‌پردازیم.

در این لینک https://doctoreto.com/doctors/speciality/anaesthetist/city/orumieh لیست دکتر های بیهوشی ارومیه را مشاهده کنید.

دکتر بهزاد سینایی

دکتر بهزاد سینایی، دکتر بیهوشی در ارومیه که در زمینه بررسی و تشخیص علت دردهای مزمن و سندروم‌های درد نیز فعالیت دارد. درمان دردهای مختلف و همچنین مشکلات مزمن ناشی از بیماری‌های صعب‌العلاج از دیگر مواردی است که می‌توانید برای آن به این متخصص مراجعه کنید.

دسترسی وریدی پیشرفته برای شیمی درمانی شامل پورت‌گذاری، ارائه درمان‌های فوق‌تخصصی دردهای بدن شامل لیزرتراپی و همچنین درمان دردهای کمری مزمن و غیرقابل‌کنترل از دیگر مواردی است که برای آنها می‌توانید به دکتر بهزاد سینایی مراجعه کنید.

  • آدرس: ارومیه، خیابان مولوی 2، خیابان رخشا، ساختمان میلاد، کلینیک بیمارستان میلاد، طبقه 2
  • تلفن: 04431012960

دکتر کسری دهقان

دکتر کسری دهقان از پزشکان باتجربه ارومیه در زمینه بیهوشی است که در زمینه درمان‌های غیرجراحی دیسک کمر و گردن، درمان‌های غیرجراحی تنگی کانال نخاعی، درمان دردهای جراحی‌های دیسک ناموفق، درمان و کنترل دردهای مفصلی، درمان دردهای قفسه سینه، درمان دردهای دیواره‌ای شکم، کنترل دردهای وابسته به سرطان، کنترل و درمان سردردها و دردهای صورت و همچنین ازون تراپی اسکلتی عضلانی نیز فعالیت دارد.

  • آدرس: ارومیه، خیابان ورزش، ساختمان سلامت، طبقه 5
  • تلفن: 04433436060

دکتر شیوا نوروزی نیا

دکتر شیوا نوروزی نیا از متخصصین بیهوشی و همچنین فلوشیپ درد ارومیه هستند که با اخلاق و مهارت فوق‌العاده خود رضایت بیماران خود را کسب کرده‌اند.

  • آدرس: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد یک، طبقه 9، واحد 44
  • تلفن: 04433485025

دکتر علیرضا جمالی

دکتر علیرضا جمالی یکی از دکترهای متخصص در زمینه بیهوشی در ارومیه است. نوبت‌دهی این دکتر هم به‌صورت اینترنتی و هم تلفنی امکان‌پذیر است. امکان مشاوره متنی و صوتی این دکتر نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری از ایشان راهنمایی بگیرید.

  • آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده، بیمارستان آذربایجان
  • تلفن: 04433463301

دکتر علی اکبر نصیری

از دیگر متخصصین بیهوشی ارومیه می‌توان به دکتر علی اکبر نصیری اشاره کرد. این دکتر در درمان آرتروز، مفاصل و شانه نیز تجربه دارد و به درمان دیسک‌های کمر، جراحی لیزری و درمان سردرد می‌پردازد.

  • آدرس: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد 2، طبقه 5
  • تلفن: 04433224009

دکتر بیهوشی در کرمانشاه

دکتر بیهوشی در کرمانشاه

دکترهای بیهوشی باتجربه‌ای در کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند. در ادامه به معرفی یکی از این متخصصین می‌پردازیم.

دکتر بهنام برازش

اگر به‌دنبال متخصص بیهوشی با تجربه در استان کرمانشاه هستید، دکتر بهنام برازش، از دکترهای حرفه‌ای در این زمینه است که می‌توانید به او مراجعه کنید.

  • آدرس: خیابان مصطفی امامی، 4 راه ارشاد شرقی، روبه‌رو بانک ملی
  • تلفن: 08338221382

جمع‌ بندی

دکتر بیهوشی یک مهره اصلی در اتاق عمل است که با داروهای مختلف به بیهوشی بیماران در حین عمل جراحی کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود تا فرد در حین جراحی احساس درد نکند و جراح نیز راحت‌تر بتواند کار خود را انجام دهد.

شناسایی پزشکان متخصص در این زمینه در شهرهای مختلف از جمله مواردی است که با گسترش فضای مجازی و همه‌گیری اینترنت بسیار راحت شده‌است. افراد می‌توانند تنها با چند کلیک متخصصان شهر خود را شناسایی کرده و نظر بیماران قبلی او آگاهی پیدا کنند. سایت دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین است که فرآیند نوبت‌دهی و مشاوره را برای بیماران و پزشکان بسیار راحت می‌کند.

    کانال تلگرام زوم لایف
    توجه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی زوم لایف، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.
    مشاهده این خبر در سایت مرجع