نسخه PC بازی The Crew Motorfest راهی پلتفرم استیم می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 585624 1 ماه قبل 86

طبق جدیدترین گزارش، نسخه PC بازی رانندگی جهان آزاد The Crew Motorfest به‌زودی راهی پلتفرم پرطرفدار «استیم» (Steam) می‌شود. این بازی مسابقه‌ای در زمان عرضه تنها در فروشگاه «اپیک گیمز» (Epic Games) و «یوبیسافت کانکت» (Ubisoft Connect) قابل دسترس بود.

در سال‌های اخیر، راهکار Ubisoft برای عرضه بازی‌ها روی رایانه شخصی باعث ناامیدی بسیاری از بازیکنان شده است؛ به‌ویژه که کاربران Steam در زمان انتشار قادر نیستند به تجربه این عناوین بپردازند. البته گفتنی است بازی‌های این ناشر فرانسوی در پایان با تأخیر راهی فروشگاه دیجیتالی شرکت «والو» (Valve) می‌شوند و به‌زودی یکی دیگر از آثار «یوبیسافت» به کتابخانه «استیم» راه پیدا می‌کند.

نسخه PC بازی The Crew Motorfest

تاریخ عرضه نسخه PC بازی The Crow Motorfest روی پلتفرم استیم

بازی The Crew Motorfest که از ماه سپتامبر 2023 تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت برای کامپیوتر قابل دسترس بود، اکنون در مسیر راهیابی به پلتفرم «استیم» قرار دارد. کاربران این پلتفرم می‌توانند در تاریخ 30 فروردین 1403 (مصادف با 18 آوریل 2024) فرصت تجربه بازی The Crow Motorfest را پیدا کنند؛ درحالی‌که کاربران از همین حالا می‌توانند این بازی را به فهرست علاقه‌مندی‌ها (Wishlist) اضافه کنند.

بازی The Crow Motorfest هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر (PC) قابل دریافت است. شایان ذکر است «یوبیسافت» با فاصله کمی پس از عرضه بازی مذکور اعلام کرد که این محصول در اولین هفته انتشار رکورد فروش جدیدی را ثبت کرده است. این بازی توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند و نامزد «بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای» در مراسم TGA 2023 شود.

نظر شما چیست؟ آیا بازی ریسینگ The Crew Motorfest از پلتفرم «استیم» دانلود خواهید کرد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تاریخ عرضه دموی رایگان بازی Stellar Blade اعلام شد
  • تماشا کنید: ویدیو فن‌مید بازی GTA III با موتور گرافیکی آنریل انجین 5
  • حجم دانلود بازی Planet of Lana برای کنسول سوییچ مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع