کاغذ دیواری های شیک 1402

منبع :  zoomlife.ir دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 528574 8 ماه قبل 411

کاغذ دیواری های شیک 1402

کاغذ دیواری های شیک 1402

کاغذ دیواری از جمله آیتم‌های بسیار مهم برای دکوراسیون داخلی و داشتن فضایی شیک و باکلاس است. با تغییر سبک زندگی ما و حرکت به سمت آپارتمان نشینی، انتخاب دیوارپوش یا همان کاغذ دیواری مناسب بسیار مهم است.

کاغذ دیواری تأثیر بسیاری بر دید بصری مکان مورد نظر ما دارد. بر همین اساس است که انتخاب جدیدترین، مدرن‌ترین و مناسب‌ترین انواع جنس و طرح برای طراحان داخلی مهم می‌شود. با توجه به اهمیت انتخاب کاغذ دیواری مناسب و شناخت تازه‌ترین مدل و سبک‌ها می‌خواهیم در این مقاله همراه با مجموعه بزرگ اکستریم والز به بررسی جدیدترین کاغذ دیواری های شیک 1402 بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری؛ طرح‌های مینیمال و ساده محبوبیت بالایی دارند!

انتخاب طرح کاغذ دیواری بیش از هر چیزی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اما طراحان و هنرمندان دکوراسیون داخلی با توجه به طرح و رنگ‌های ترند سال اقدام به انتخاب طرح کاغذ دیواری می‌کنند. از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری 1402 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاغذ دیواری با طرح و سبک مینیمال
  • کاغذ دیواری ساده با سبک مدرن و پست مدرن
  • کاغذ دیواری با طرح ساده بدون بافت با رنگ‌های خنثی یا روشن

امروزه کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی، فضای اتاق، محل کار و دیگر فضاها طرفداران بسیاری در دنیا دارد. البته در کنار طرح و رنگ‌های ساده و مینیمال، برخی از طرح‌های خاص مانند طرح جنگل یا حیوانات نیز برای برخی از مکان‌ها طرفدارن خاص خود را دارد. در دنیای پست مدرن امروزه داشتن فضایی مناسب و خاص برای بسیاری از مردم مهم است. با توجه به مناسب بودن قیمت کاغذ دیواری می‌توانید فضای بصری زیبا، خاص و شیک را برای منزل و محل کار خود داشته باشید.

کاغذ دیواری 2023؛ جدیدترین کاغذ دیواری کدام است؟

نصب کاغذ دیواری می‌تواند فضای داخلی را به کلی تغیر دهد. با توجه به اهمیت و استقبال استفاده دوباره از انواع کاغذ دیواری‌ها در سال جدید طرح‌های جدیدی مانند پتینه، ساده، درخت، داماسک و انتزاعی در سبک‌های مدرن به بازار وارد شده‌اند.

جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا ترکیبی از عناصر طبیعی و صنعتی در سبکی مدرن است. استفاده از طرح‌های طبیعی مانند درخت، آجر، سنگ، درختچه در کنار بافت و رنگ‌های طبیعی توانسته کاغذ دیواری‌های خاص و ترندی را به بازار معرفی کند. سبک نوردیک ژاپنی که مشابهت بسیاری با سبک مدرن دارد در سال جاری ترند بوده و لیست پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری قرار داشته است. بر این اساس می‌توان گفت جدیدترین کاغذ دیواری 2022 و 2023 طرح‌های مینیمال با رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده و ترکیب آن با عناصر طبیعی بوده است.

کاغذ دیواری شیک

کاغذ دیواری روز دنیا در سال 1402 شمسی و 2024 میلادی کدام است؟

هر سال طراحان دکوراسیون داخلی طرح‌های خاص خود را به دنیا معرفی می‌کنند. طبق اطلاعات به دست آمده از طراحان اکستریم والز، در سال میلادی پیش رو همچنان سبک مینیمال و ساده ترند خواهد بود و سبک‌های جدید بر پایه سبک قبلی به بازار وارد می‌شود. از جدیدترین سبک‌های کاغذ دیواری در سال جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت جودون: جودون یکی از بافت‌های قدیمی است که در سال‌ پیش رو با تغییراتی در رنگ و سبک به بازار بر می‌گردد
  • پتینه: بافت پتینه در سال گذشته محبوبت بسیاری داشته و همچنان یکی از طرح‌های دوست داشتنی برای طراحان دکوراسیون داخلی است.
  • بافت الهام گرفته از انواع چوب و عناصر طبیعت: بافت‌های برگرفته از عناصر طبیعت مانند سنگ، چوب، درخت و درختچه با رنگ‌های ملایم می‌تواند جلوه‌ای خاص در فضای داخلی ایجاد کند.
  • انواع ترک‌ها: کاغذ دیواری با طرح ترک و رگه‌های طلایی و نقره‌ای همانند سال گذشته به بازار عرضه خواهد شد.
  • فانتزی: دنیای کاغذ دیواری با طرح و سبک فانتزی در سال گذشته با تلاش هنرمندان این عرصه توانست نظر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند. در سال پیش رو هم سبک فانتزی با طرح‌های رنگی و هندسی جایگاه خاصی خواهند داشت.
  • طرح حیوانات و جنگل: کاغذ دیواری با طرح‌ حیوانات از جدیدترین کاغذ دیواری 2021، 2022، 2023 و 2024 است و طرفداران خاص خود را دارد.

برای شناخت انواع طرح‌های جدید کاغذ دیواری و جدیدترین کاغذ دیواری های شیک 1402 می‌توانید به سایت کاغذ دیواری اکستریم والز مراجعه کنید و طرح‌ و سبک‌های جدید را مشاهده کنید. اکستریم والز یکی از تولید و عرضه کنندگان اصلی کاغذ دیواری در ایران است. اکستریم والز همراه با هنرمندان بزرگ و طراحی آلبوم‌های جدید، 50 درصد تولید کاغذ دیواری ایران را در دست دارد. بر این اساس می‌توانید تازه‌ترین و ترندترین طرح و سبک‌های کاغذ دیواری را از اکستریم والز به دست آورید.

انتخاب کاغذ دیواری

نکات مهم انتخاب کاغذ دیواری های شیک 1402

انتخاب کاغذ دیواری بسیار هیجان انگیز است. اما هنگام انتخاب نباید عجله کنید. بلکه باید به چند نکته زیر توجه کامل داشته باشید:

  • هدف و کاربری اتاق را در نظر بگیرید: کاربری اتاق بر روی انتخاب طرح، رنگ و سبک کاغذ دیواری اثر گذار است. برای یک اتاق خواب آرام، رنگ‌های آرام مانند پاستلی و الگوهای ظریف را انتخاب کنید. اما برای اتاق نشیمن بهتر است رنگ‌های زنده و بافت‌هایی با الگوی پیچیده و پُر جنب‌وجوش را به کار ببرید تا حس گفتگو را تشویق کنید.
  • هماهنگی با دکوراسیون موجود را رعایت کنید: جدیدترین کاغذ دیواری‌های شیک باید دکوراسیون موجود شما را تکمیل کنند. اطمینان حاصل کنید که رنگ و الگو کاغذ دیواری با مبلمان، منسوجات و لوازم جانبی شما هماهنگ است.
  • متناسب با مقیاس اتاق کاغذ دیواری را انتخاب کنید: مقیاس هنگام انتخاب الگوی کاغذ دیواری اهمیت دارد. در اتاق‌های بزرگ، الگوهای بزرگ‌تر می‌توانند بدرخشند. در حالی که اتاق‌های کوچک‌تر را می‌توان با طرح‌های کوچک و پیچیده‌تر جلوه داد.
  • سبک خود را انتخاب کنید: برای سبک استایلی شیک و پر زرق و برق از کاغذ دیواری با نقش‌های گلدار، پارچه ابریشمی با رگه‌های طلائی استفاده کنید. برای سبک‌های مدرن و مینیمال از طرح‌هایی مانند اشکل هندسی، رنگ‌های ثابت یا متالیک استفاده کنید. برای سبک‌های خاص از طرح‌های حیوانات، پوست، آجر و رنگ‌های متضاد استفاده کنید. برای سبک روستیک و دنج از کاغذ دیواری با بافت طبیعی، رنگ‌های خاکی یا نقش گل را به کار ببرید.

در انتخاب کاغذی دیواری علاوه بر توجه به رنگ و طرح، به کیفیت و دوام کاغذ دیواری بسیار توجه کنید. کاغذ دیواری‌های ساخته شده از مواد وینیل، وینیل پشت کاغذی یا وینیل پشت پارچه کیفیت بالایی داشته و در برابر رطوبت، لکه، خش و رنگ پریدگی مقاومت بالایی دارد.

باکیفیت‌ترین انواع کاغذ دیواری را از مجموعه بزرگ اکستریم والز تهیه کنید!

در این مقاله به جدیدترین کاغذ دیواری های شیک 1402 پرداختیم. تازه‌ترین مدل و سبک‌های کاغذ دیواری شامل سبک‌های مینیمال، مدرن، فانتزی و روستیک است. کاغذ دیواری با طرح پتینه، جودون، اشکال هندسی، ترک‌ها و طرح‌های الهام گرفته از طبیعت در حال حاضر در لیست پرطرفدارترین کاغذ دیواری قرار دارد.

برای شناخت دقیق انواع طرح و مدل‌های جدید کاغذ دیواری در سال 1402 و سال 2023 و 2024 میلادی می‌توانید به آدرس سایت extreme-walls.com مراجعه و محصولات و آلبودم های جدید اکستریم والز را مشاهده کنید. اکستریم والز یکی از تولیدکنندگان اصلی کاغذ دیواری در ایران است و 50 درصد کاغذ دیواری کشور را تولید می‌کند. شما می‌توانید آلبوم‌های جدید مانند H2O را مشاهده کنید و جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و محیط کار را بشناسید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با مجموعه بزرگ اکستریم والز ارتباط بگیرید.

توجه داشته باشید که محصولات شرکت اکستریم والز در تمام نمایندگی و فروشگاه‌های کشور قابل خرید است. کافی است به سایت اکستریم والز مراجعه و سپس نام آلبوم و کد محصول مورد نظر را یادداشت کنید. اکنون با در دست داشتن نام آلبوم و کد محصول می‌توانید به نزدیک‌ترین فروشگاه دکوراسیون داخلی نزدیک به محل زندگی خود بروید و کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید. همراه با اکستریم والز فضایی شیک و خاص داشته باشید.

سوالات متداول

چگونه محاسبه کنم که چقدر کاغذ دیواری نیاز دارم؟

عرض و ارتفاع هر دیوار اتاق را اندازه بگیرید. این اندازه‌ها را با هم جمع کنید و مساحت کل درها و پنجره‌ها را کم کنید. متراژ مربع باقیمانده مقدار کاغذ دیواری شما مورد نیاز شما است.

آیا می‌توانم کاغذ دیواری جدید را روی کاغذ دیواری قدیم بگذارم؟

قرار دادن کاغذ دیواری جدید روی قدیمی امکان پذیر است اما توصیه نمی‌شود. بهتر است قبل از به نصب کاغذ دیواری سطح دیوار را کاملاً آماده کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن و نگهداری کاغذ دیواری چیست؟

از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده و کاغذ دیواری را به آرامی تمیز کنید. از پاک کننده‌های ساینده یا رطوبت بیش از حد خودداری کنید. زیرا می‌توانند به مواد و چسب‌ها آسیب برسانند.

آیا می‌توانم از کاغذ دیواری در مناطق مرطوب مانند حمام استفاده کنم؟

بله، برخی از کاغذ دیواری ها برای مناطق مرطوب مناسب است. اما در حالت کلی در محیط حمام کمتر از کاغذی دیواری استفاده می‌کنند.

    کانال تلگرام زوم لایف
    مشاهده این خبر در سایت مرجع