احتمال ساخت دنباله Banishers: Ghosts of New Eden وجود دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 585681 1 ماه قبل 79

به نظر می‌رسد استودیو Don’t Nod می‌خواهد بازی Banishers: Ghosts of New Eden را به یک فرانچایز بزرگ تبدیل کند؛ البته این حرف بدین معنا نیست که ساخت دنباله این بازی به طور رسمی تایید شده است.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ 13 فوریه برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و رسانه‌ها دریافت کند. منتقدان از تصمیم‌های دشوار و چالش‌برانگیز، کانسپت منحصربه‌فرد و جلوه‌های بصری خیره‌کننده آن استقبال کردند. اکنون ما اطلاعاتی پیرامون آینده آی‌پی Banishers: Ghosts of New Eden از طرف استودیو Don’t Nod به دست آوردیم.

 Ghosts of New Eden

دنباله Banishers: Ghosts of New Eden در چه صورتی ساخته می‌شود؟

Stéphane Beauverger، کارگردان روایت Banishers: Ghosts of New Eden، در مصاحبه‌ای با MP1st در خصوص احتمال ساخت دنباله یا بسته‌الحاقی (DLC) برای این بازی اظهار داشت که استودیوی Don’t Nod همواره به بازی‌های جدید به عنوان گام اول یک فرنچایز نگاه می‌کند که در نقش وی، فکر کردن به داستان‌های آینده در یک جهان بخشی از کار اوست. او در این باره گفته است:

ما همیشه بازی‌های خود را به عنوان اولین گام یک فرنچایز در نظر می‌گیریم. به عنوان یک کارگردان روایت، بخشی از کار من این است که از قبل در مورد بازی‌های احتمالی آینده که در همان جهان اتفاق می‌افتد، فکر کنم. اما چنین تصمیماتی تنها توسط تیم‌های خلاق گرفته نمی‌شود و افراد بیشتری نیز در این فرآیند تعیین‌کننده هستند.

لازم به ذکر است صحبت‌های فوق به معنای تایید رسمی ساخت دنباله مستقیم Banishers: Ghosts of Eden نیست. اما در صورت موفقیت بازی مذکور در فروش، این امکان وجود دارد استودیو Don’t Nod تصمیم به گسترش این IP بگیرد.

بازی اکشن ماجراجویی Banishers: Ghosts of New Eden در حال حاضر روی کنسول‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوترهای شخصی (PC) در دسترس است.

  • مشخصات فنی بازی Enotria: The Last Song برای PC اعلام شد
  • تاریخ عرضه دموی رایگان بازی Stellar Blade اعلام شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع