بازی Predator: Hunting Grounds راهی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586295 4 هفته قبل 141

طبق جدیدترین گزارش، بازی چندنفره Predator: Hunting Grounds در اواخر سال 2024 راهی کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) می‌شود. توسعه‌دهنده IIIFonic وظیفه توزیع بازی را برعهده می‌گیرد و قرار است آپدیت جدیدی در ماه آینده در دسترس کاربران نیز قرار گیرد.

استودیو IIIFonic می‌خواهد به‌روزرسانی گسترده‌ای برای بازی چندنفره نامتقارن Predator: Hunting Grounds عرضه کند. این عنوان که قبلاً توسط «سونی» (Sony) برای پلتفرم PC و کنسول PS4 منتشر شده بود، اکنون در سال جاری به پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X/S راه پیدا می‌کند. گفتنی است استودیو IIIFonic وظیفه توزیع نسخه‌های نسل نهمی بازی Predator را برعهده خواهد گرفت.

رونمایی از پچ جدید بازی Predator: Hunting Grounds

در یک بیانیه مطبوعاتی، «چارلز برانگارت» (Charles Brungardt)، مدیرعامل IIIFonic درباره عنوان «غارتگر» گفت: «این بازی دارای یک پایگاه جذب بازیکن قدرتمند، مشتاق و یک جامعه فعال است که منتظر یک به‌روزرسانی و پشتیبانی بزرگ از آن هستند. اکنون که IllFonic در نقش یک ناشر ظاهر می‌شود، می‌دانستیم که باید بازی Predator: Hunting Grounds را برگردانیم».

 Hunting Grounds

پیش از انتشار نسخه‌های نسل نهمی، پچ 2.49 بازی Predator: Hunting Grounds در ماه آوریل برای کنسول‌های PS4 و PC عرضه می‌شود. این پچ شامل یک بازسازی و تغییرات تعادل برای سلاح‌های تیم آتش و سلاح‌های Predator، در کنار پیشرفت‌هایی برای UX و قابلیت بازی می‌شود. شایان ذکر است حرکت بازیکنان به واسطه پچ مذکور تغییر خواهد کرد.

استودیو IIIFonic همچنین می‌خواهد در بهار سال 2025، غارتگرهای جدیدی را به بازی اضافه کند. نسخه‌های PS5 و Xbox Series X/S بازی مذکور در قالب نسخه‌های «استاندارد» (Standard) و «دیلاکس» (Deluxe) روانه بازار خواهند شد. نظر شما درباره بازی کامپیوتری Predator چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • احتمال خروج ناشرهای اروپایی از پلتفرم Xbox
  • بازی Hellgate: Redemption برای کنسول‌ها و PC معرفی شد
  • قفل امنیتی دنوو از بازی The Callisto Protocol برداشته شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع