تاریخ عرضه بازی One Piece Odyssey برای کنسول سوییچ مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588392 2 هفته قبل 162

به دنبال عرضه بازی One Piece Odyssey برای «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox) و PC در سال گذشته، شرکت «بندای نامکو» (Bandai Namco) اعلام کرد این اثر نقش‌آفرینی (RPG) به‌زودی راهی کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) می‌شود.

استودیو ICLA و ناشر Bandai Namco از عرضه بازی One Piece Odyssey برای کنسول «سوییچ» خبر دادند. این بازی سال گذشته برای کنسول‌های «سونی» (Sony)، «ایکس باکس» (Xbox) و PC عرضه شد و اکنون پورت Switch آن در تاریخ 4 مرداد (25 ژوئن) در ژاپن و سپس در تاریخ 5 مرداد (26 ژوئن) برای سایر مناطق منتشر می‌گردد.

عرضه بازی One Piece برای سوییچ

محتویات نسخه سوییچ بازی One Piece Odyssey چه خواهد بود؟

گفتنی است نسخه Switch بازی One Piece Odyssey در قالب پکیج «دیلاکس ادیشن» (Deluxe Edition) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این پکیج همچنین شامل بسته‌الحاقی Reunion of Memories می‌شود که در می سال گذشته عرضه شده بود. این DLC تقریباً 5 تا 6 ساعت زمان اضافی را به تجربه اثر می‌افزاید؛ البته بستگی به تمایل بازیکن با گستردگی محتوا دارد.

داستان اصلی One Piece Odyssey توسط «ایچیرو اودا» (Eiichiro Oda) خلق شده است و سفر طولانی و پرهیاهوی Monkey D. Luffy و Straw Hat Pirates برای عبور از The Grand Line را روایت می‌کند. این بازی هم‌اکنون برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC قابل دسترس است. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه Switch عنوان One Piece Odyssey را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره بازی جدید One Piece چیست؟ آیا نسخه Switch آن را دانلود خواهید کرد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • حجم دانلود بازی Grounded برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشخص شد
  • بازی STALKER 2 به یکی از مورد انتظارترین عنوان آینده استیم تبدیل شد
  • فیلم‌برداری فیلم سینمایی Minecraft به اتمام رسید
مشاهده این خبر در سایت مرجع