تماشا کنید: بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589539 1 هفته قبل 98

استودیو Survios از سال 2022 روی یک بازی واقعیت مجازی (VR) از فرانچایز محبوب Alien کار می‌کند و اکنون این پروژه تحتِ نامِ Alien: Rogue Incursion برای سه هدست «استیم» (Steam)، «متا کوئست» (Meta Quest) و «پلی استیشن وی آر» (PlayStation VR) در اواخر سال جاری روانه بازار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی Alien: Rogue Incursion یک اثر ترسناک تک‌نفره مبتنی بر واقعیت مجازی (Virtual Reality) است که داستان جدیدی را در دنیای «بیگانه» روایت می‌کند. توسعه‌دهندگان همچنین وعده ارائه اکشن زیاد و سیستم اکتشاف تکان‌دهنده را به بازیکنان می‌دهند. بازیکنان در عنوان Rogue Incursion با خطرناک‌ترین و مخرب‌ترین زنومورف‌ها روبه‌رو می‌شوند که لحظات استرس‌زا و ترسناک سری فیلم‌های Alien را برای شما تداعی می‌کنند.

 Rogue Incursion

احتمال عرضه بازی Alien: Rogue Incursion برای PC و PS5

«تی کیو جفرسون» (TQ Jefferson)، مدیر ارشد محصول استودیو Survios اخیراً اعلام کرده است که تیم آن‌ها طرفدار پروپاقرص فرانچایز بیگانه است و چندین سال می‌شود که روی این پروژه کار می‌کنند. استودیو قصد دارد از سخت‌افزار قدرتمند هدست‌های VR موجود در بازار برای ساخت جذاب‌ترین و درگیرکننده‌ترین تجربه از این فرانچایز استفاده کند. 

از سوی دیگر، استودیو Survios در سال 2022 اعلام کرده بود که بازی Alien: Rogue Incursion را علاوه‌بر پلتفرم‌های واقعیت مجازی، برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) نیز منتشر می‌کند. با این وجود هنوز به نسخه کنسول و PC این عنوان اشاره نشده است و احتمال می‌رود این توسعه‌دهنده به طور کلی برنامه عرضه پورت روی کنسول‌های فوق‌الذکر را نداشته باشد.

عنوان Alien: Rogue Incursion در اواخر سال 2024 (احتمالاً در دسامبر) برای هدست‌های PS VR2، «متا کوئست 3» (Meta Quest 3) و «استیم وی آر» (Steam VR) عرضه می‌شود. این بازی توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین» (Unreal Engine) توسعه یافته است. شما می‌توانید تریلر معرفی عنوان Alien: Rogue Incursion را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • رونمایی از تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی Silent Hill 2 Remake در آینده نزدیک
  • بازی رایگان eFootball بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است
مشاهده این خبر در سایت مرجع