تیزری کوتاه از شخصیت Homelander در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589560 1 هفته قبل 100

«اد بون» (Ed Boon)، کارگردان بازی Mortal Kombat 1 به‌تازگی تیزری کوتاه از شخصیت «هوملندر» (Homelander) به عنوان مبارز مهمان منتشر کرد. این خبر نشان می‌دهد که چیزی تا عرضه محتوای جدید بازی Mortal Kombat 1 باقی نمانده است.

به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند به‌زودی شخصیت Homelander را در بازی Mortal Kombat 1 انتخاب کنند. بالاخره پس از آمدن شخصیت‌های «پیس‌میکر» (PeaceMaker)، «ارمک» (Ermac) و «اومنی-من» (Omni-Man)، نوبت به حضور Homelander در فهرست مبارزان Mortal Kombat 1 رسیده است.

«اد بون» در رسانه X (توییتر سابق)، تیرزی کوتاه از شخصیت Homelander در بازی «مورتال کامبت 1» به اشتراک گذاشت. این تیزر نحوه مبارزه این ابرشرور سریال The Boys را نشان نمی‌دهد و تنها درگیری لفظی او با «لیوکانگ» (Liu Kung) را شامل می‌شود. استودیو «ندرلم» (NetherRealm) سعی کرده در طراحی شخصیت Homelander، به سریال The Boys نیز وفادار باشد.

شخصیت Homelander در Mortal Kombat

صداپیشه شخصیت Homelander در بازی Mortal Kombat 1 کیست؟

متاسفانه در این ویدیو صدای شخصیت «هوملندر» به صورت واضح ضبط نشده است؛ اما احتمالاً می‌دانید که «آنتونی استار» (Antony Starr)، شایعه حضور خود در بازی MK1 را قبلاً تکذیب کرده بود. باید منتظر ماند و دید که چه کسی صداپیشگی این شخصیت را برعهده گرفته است. نکته قابل‌توجه این است که از «جی.کی. سیمونز» (J.K Simmons) و «جان سینا» (John Cena) برای شخصیت‌های «اومنی-من» (Omni-Man) و «پیس میکر» (PeaceMaker) استفاده شده بود. به همین خاطر شاید کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) سورپرایز ویژه‌ای برای طرفداران داشته باشد. 

بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای کنسول‌های «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در دسترس است. شما می‌توانید تیزر شخصیت Homelander در بازی Mortal Kombat 1 را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • تماشا کنید: بازی واقعیت مجازی Alien: Rogue Incursion معرفی شد
  • رونمایی از تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی Silent Hill 2 Remake در آینده نزدیک
  • افشای جزئیات جدید از کنسول نینتندو سوییچ 2
مشاهده این خبر در سایت مرجع