ساخت بازی آنلاین Guild Wars 3 تایید شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586191 4 هفته قبل 123

وب‌سایت مالی Monday Today گزارش می‌دهد که شرکت NCSoft ساخت بازی نقش‌آفرینی آنلاین Guild Wars 3 را تایید کرده است. این شرکت که روی کارهای استودیو توسعه‌دهنده ArenaNet نظارت دارد، اخیراً منابع داخلی را ارزیابی و امکان سنجی کسب و کار را جهت ساخت بازی Guild Wars 3 بررسی کرده است.

این گزارش به طور دقیق اطلاعاتی از فرایند توسعه بازی Guild Wars 3 ارائه نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که ساخت این بازی آغاز شده یا هنوز به مرحله پیش‌تولید نرسیده است. علی‌رغم تعدیل نیرو در سال 2019، استودیو ArenaNet اعلام کرد که مشغول کار روی یک پروژه گیمینگ جدید است. در سال 2022، این استودیو آگهی‌های شغلی برای ساخت یک بازی معرفی‌نشده AAA منتشر کرد که بر اساس یک آی‌پی تثبیت‌شده آنلاین فانتزی بود.

تاریخ عرضه بازی Guild Wars 3؛ پشتیبانی از نسخه قبلی همچنان ادامه دارد

گفتنی است این بازی قرار بود توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) ساخته شود. این اطلاعات به احتمال فراوان به بازی Guild Wars 3 اشاره داشتند. آگهی شغلی استودیو ArenaNet بدین شرح بود:

ما چشم‌انداز جسورانه‌ای برای خروج از چرخه‌های معیوب خاص در تولید محتوا داریم. استودیوی ما در تلاش است تا داستان‌های نفس‌گیر و دنیایی عمیق تعاملی را طراحی کند. در این جایگاه شغلی، شما ستون‌های تجربه داستان‌گویی چندنفره‌مان مانند تعاملات، مکالمات، صحنه‌ها، گستردگی پویایی و اهداف اضطراری را می‌سازید.

به نظر می‌رسد بازی Guild Wars 3 رویدادهای پویای بازی Guild Wars 2 را متحول می‌کند. شایان ذکر است که 12 سال از انتشار بازی Guild Wars 2 می‌گذرد و به یقین، فناوری امروزی می‌تواند دیدگاه‌های سازندگان در مورد این بازی را گسترش دهد. البته گمانه‌زنی می‌شود بازی Guild Wars 3 حدود 4 یا 5 سال آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

ساخت بازی Guild Wars 3

استودیو ArenaNet همچنان به پشتیبانی از بازی آنلاین Guild Wars 2 ادامه می‌دهد. این استودیو در ماه گذشته، بسته‌الحاقی The Realm of Dreams را عرضه کرد و می‌خواهد یک آپدیت بزرگ در ادامه سال 2024 روانه بازار نیز کند. این آپدیت endgame قرار است دنیای بازی مذکور را به طرز حیرت‌انگیزی گسترش دهد.

  • بازی Hellgate: Redemption برای کنسول‌ها و PC معرفی شد
  • قفل امنیتی دنوو از بازی The Callisto Protocol برداشته شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع