سامسونگ در سال 2024 بیش از 50 میلیون گوشی گلکسی بالارده روانه بازار می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588591 1 هفته قبل 143

سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری تجارت بسیار خوبی داشته است. سری گلکسی S24 این شرکت که در ژانویه عرضه شد، بسیار موفق بوده است. سری جدید گوشی‌های هوشمند چندین رکورد پیش‌فروش را در چندین کشور شکست. در نتیجه، سامسونگ هدف داخلی خود را برای تولید گوشی‌ها و تبلت‌ها شکست داده است. حالا سامسونگ تصمیم در سال 2024 بیش از 51 میلیون گوشی بالارده گلکسی بفروشد‌.

سامسونگ قصد دارد 253 میلیون گوشی هوشمند در سال 2024 عرضه کند

طبق گزارش جدید TheELEC، سامسونگ در سه ماهه اول 2024 بیش از برنامه‌ریزی گوشی و تبلت تولید کرده است. این شرکت بیش از 65.4 میلیون گوشی هوشمند و تبلت تولید کرده است که 22 درصد بیشتر از هدف اولیه 53 میلیونی بود. این عدد شامل گوشی‌های تولیدشده توسط پیمانکار آن، Wingtech نمی‌شود. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد حدود 253 میلیون گوشی گلکسی را در سال 2024 روانه بازار کند که 51 میلیون از آن‌ها گوشی های بالارده گلکسی شامل سری گلکسی اس و گلکسی زد هستند.

سامسونگ در سال 2024 بیش از 50 میلیون گوشی گلکسی بالارده روانه بازار می‌کند

ظاهراً، سامسونگ قبل از عرضه گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 که در جولای 2024 اتفاق خواهد افتاد، واحدهای کافی از گوشی‌های هوشمند گلکسی خود را ایمن کرده است. به دلیل فروش خوب گلکسی S24 در سراسر جهان و سایر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و متوسط در هند، سامسونگ تولید را افزایش داد.

سامسونگ دیسپلی که پنل‌های اولد را برای سامسونگ MX (بخش گوشی‌های هوشمند) عرضه می‌کند، به دلیل فروش بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی با سرعت کامل کار می‌کند. طبق گزارش‌ها، لاین A2 سامسونگ دیسپلی که پنل‌های OLED محکم (که در گوشی‌های گلکسی A، گلکسی F و گلکسی M استفاده می‌شود) تولید می‌کند، طبق گزارش‌ها با 80 درصد از حداکثر ظرفیت خود کار می‌کند.

  • گلکسی S24 سرعت دانلود و آپلود 5G بیشتری نسبت به آیفون 15 دارد
  • رونمایی سامسونگ از سریع‌ترین حافظه LPDDR5X با سرعت 10.7 گیگابیت‌برثانیه
  • مشخصات گوشی‌ های تاشوی اقتصادی گلکسی زد فولد FE‌ و گلکسی زد فلیپ FE فاش شد
  • نسل نهم و دهم V-NAND سامسونگ با حداکثر 430 لایه به بازار خواهند آمد
مشاهده این خبر در سایت مرجع