سگا مشتاق ساخت اقتباس سینمایی از یاکوزا و پرسونا است

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545533 5 ماه قبل 380

بعد از اقتباس‌های سینمایی و سریالی موفقی همچون فیلم «برادران سوپر ماریو برادرز» (The Super Mario Bros. Movie)، سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) و به‌خصوص فیلم‌های سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) که به سگا متعلق، به نظر می‌رسند که شرکت سگا مشتاق است که عناوین محبوب دیگرش از جمله یاکوزا و پرسونا را به دنیای سینما یا تلویزیون بیاورد.

فیلم سونیک خارپشت در گیشه ۳۰۶٫۸ میلیون دلار فروش کرد، موفقیتی پیروزمندانه با در نظر گرفتن این نکته که هنگام معرفی این فیلم به خاطر طراحی اولیه سونیک که به شکل بدی انجام شده بود، انتقاد‌های زیادی از آن صورت گرفت و همین باعث شد طراحی سونیک در آن فیلم اصلاح شود. سونیک خارپشت ۲ حتی قوی تر عمل کرد و ۴۰۵٫۴ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

پرسونا

شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، مدیر ارشد عملیاتی سگا در مصاحبه ای با CNBC گفت که این شرکت قصد دارد با آوردن IP های محبوب خود به رسانه‌های مختلف، روی پتانسیل این آثار سرمایه‌گذاری کند. او گفت: «ما عناوین مهم دیگری هم داریم و نمی‌توانم زیاد درباره‌ی آن‌ها بگویم اما به فکر احیای عناوین کلاسیک دیگر سگا هستیم. در حال حاضر دو IP بزرگ به غیر از سونیک وجود دارد. یکی از آن‌ها پرسونا است. و دیگری عناوین یاکوزا است. یاکوزا واقعاً منحصربه‌فرد است و بازی بزرگ بعدی آن سال آینده می‌آید اما همان طور که گفتم، ما سعی می‌کنیم در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار مانند فیلم‌ها حضور داشته باشیم. تمام این عناوین می‌توانند به‌زودی جای دیگری غیر از بازی‌ها باشند.»

اوتسومی درباره‌ی اینکه دقیقاً چه اقتباس هایی در سگا در نظر گرفته شده است، جزئیات بیشتری ارائه نمی‌دهد، اما یک فیلم یا سریال تلویزیونی جنایی یاکوزا ایده‌ی عالی و جذابی به نظر می‌رسد، به شرطی که هر استودیویی که حق ساخت آن را دریافت می کند، بتواند به طور مؤثر لحن منحصر‌به‌فرد آن را حفظ کند. پیش از این هم در مورد بازی تحسین شده Like a Dragon می‌دانستیم، اما قطعا آب و تاب بیشتری در این سری باقی می ماند، به خصوص با این همه بازی بزرگ که در آن زمان منتشر شده اند. ما قبلاً درباره‌ی فیلم بحث‌برانگیز Like a Dragon در سال ۲۰۰۷ می‌دانیم، اما قطعاً چیزهای بیشتری در این سری باقی مانده است، به خصوص با توجه به اینکه بازی‌های بسیار خوبی در آن زمان منتشر شده‌اند.

سری پرسونا هم اکنون فراتر از رسانه بازی‌های ویدئویی رفته و سری انیمه پرسونا ۵ از آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ جریان داشته است اما همانند یاکوزا، محتواهای بیشتری از این سری وجود دارند که به طور بالقوه با چندین فیلم یا یک سریال تلویزیونی بزرگ سازگار می‌شوند. تنها زمان مشخص خواهد کرد که سگا چه برنامه‌ای برای گسترش دو سری یاکوزا و پرسونا در رسانه‌های دیگر از جمله سینما و تلویزیون دارد.

منبع: Gamesradar

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت ریجن ۱۲۰۰ آسیا

۲۷,۰۶۲,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

۲ %
۱۴,۵۳۵,۵۱۰
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5
بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5
۲,۷۹۰,۰۰۰
۲,۶۰۰,۰۰۰
تومان
بازی FIFA 24 مخصوص PS4
بازی FIFA 24 مخصوص PS4
۲,۷۸۰,۰۰۰
۲,۵۵۰,۰۰۰
تومان
خرید بازی کنسول
مشاهده همه

 

نوشته سگا مشتاق ساخت اقتباس سینمایی از یاکوزا و پرسونا است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع