نسخه‌ی آلتیمیت سایبرپانک ۲۰۷۷ اواسط آذر ماه منتشر می‌شود

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545535 5 ماه قبل 403

استودیوی سی‌دی پراجکت (Cd Projekt Red) به تازگی از تاریخ انتشار نسخه‌ی آلتیمیت سایبرپانک ۲۰۷۷ رونمایی کرده است.

در حالی که این بازی نقش‌آفرینی به سومین سالگرد عرضه‌ی خود نزدیک شده است، می‌توان گفت که بالاخره از آن شرایط عرضه‌ی اسفناک خارج شده و تبدیل به اثر ایده‌آلی برای تجربه شده است. نسخه‌ی آلتیمیت بازی در حال حاضر بهترین راه برای تجربه‌ی آن است که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. این نسخه در کنار بسته‌ی الحاقی فانتوم لیبرتی شامل تمام آپدیت‌های منتشر شده برای آن و به ویژه به‌روزرسانی ۲.۰ است.

به‌روزرسانی ذکر شده بسیاری از سیستم‌های بازی را بازنگری کرد که از میان آن‌ها می‌توان به درخت‌های مهارت پویا، نبرد با وسایل نقلیه با هیجان بالا و تقویت هوش مصنوعی دشمن و پلیس اشاره کرد. از طرفی این آپدیت همچنین سلاح‌ها، وسایل نقلیه و لباس‌های جدیدی را به آن اضافه کرد. در این میان بسته‌ی الحاقی فانتوم لیبرتی با بازی ادریس البا در نقش مأمور سولومون رید (Solomon Reed)، از آن دسته آثار باکیفیتی است که طرفداران از استودیوی پشت بسته‌هایی نظیر بسته‌های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine بازی ویچر ۳ انتظار دارند.

نسخه‌ی آلتیمیت سایبرپانک 2077

این بسته مواردی مانند یک داستان و منطقه‌ی جدید، ماموریت‌های جدید، باس‌های جدید، ماموریت‌های خودرو محور، افزایش سقف سطح بازیکن به ۶۰ و یک درخت مهارت جدید Relic را اضافه می‌کند و در مهر سال جاری در دسترس قرار گرفت. این بسته با تحسین کلی منتقدان و بازیکنان در سراسر مواجه شد.

بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) سال جاری برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد. گفتنی است که تنها نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی شامل سه دیسک به همراه دیتای بسته‌ی فانتوم لیبرتی است و نسخه‌های دیگر نظیر پلی‌استیشن ۱ که شامل یک دیسک است، تنها به صورت کد دانلود این بسته را در اختیار خریداران قرار خواهند داد. در نهایت نسخه‌های کنسولی به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس هستند اما نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی تنها به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته نسخه‌ی آلتیمیت سایبرپانک ۲۰۷۷ اواسط آذر ماه منتشر می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع