نسخه‌ی فیزیکی جذاب بالدرز گیت ۳ به‌زودی منتشر خواهد شد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545531 5 ماه قبل 513

حتی اگر یک نسخه دیجیتالی از بالدرز گیت ۳ در اختیار داشته باشید، باز هم باید به نسخه فیزیکی دیلاکس بازی نقش آفرینی بالدرز گیت ۳ از سوی استودیوی لاریان توجه داشته باشید چراکه بسیار باشکوه به نظر می‌رسد و محتویات زیادی را در خود قرار داده است.

نسخه‌ی فیزیکی دیلاکس بالدرز گیت ۳ نه‌تنها خود بازی بالدرز گیت ۳ را در قالب چند دیسک قرار داده، بلکه شامل پوستر فوق‌العاده‌ای از مایند فلیر (یکی از هیولاها و موجودات معروف سیاهچال‌ها و اژدهایان)، یک نقشه پارچه‌ای، و یک جعبه فیزیکی که برای قرار دادن در کنار جعبه های اصلی دروازه بالدور و دروازه بالدور ۲ طراحی شده است.

نسخه‌ی فیزیکی دیلاکس بالدرز گیت ۳ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری منتشر خواهد شد و قیمت آن ۷۹.۹۹ دلار خواهد بود. نسخه فیزیکی بازی بالدرز گیت ۳ به صورت انحصاری توسط فروشگاه خود لاریان به فروش خواهد رسید و در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است. نکته امیدوارکننده این است که استودیو لارین اعلام کرده که این نسخه‌ی فیزیکی را به تعداد زیاد منتشر خواهد کرد و کمبودی در عرضه‌ی آن وجود نخواهد داشت. به همین خاطر، آن‌ها به علاقه‌مندان توصیه کرده‌اند که برای خرید آن نگران نشوند و آن را از بازار سیاه با قیمت بیشتر خریداری نکنند.

نسخه فیزیکی بالدرز گیت 3

این نسخه شامل ویژگی‌های زیر است.

  • بازی بالدرز گیت ۳ در قالب چند دیسک و جعبه‌ی آن
  • موسیقی‌متن بازی بالدرز گیت ۳ در سه دیسک
  • نقشه پارچه‌ای جهان بازی
  • دو نشان پارچه‌ای
  • ۳۲ استیکر
  • پوستر بالدرز گیت ۳

این نسخه برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس روی دیسک قابل بازی عرضه خواهد شد. نسخه پلی‌استیشن ۵ دارای دو دیسک است، در حالی که نسخه ایکس‌باکس دارای سه دیسک است. در کامپیوتر شخصی، یک دی‌وی‌دی‌ برای نصب سفارشی است و به همراه کد استیم عرضه می‌شود. نسخه بسیار گران‌قیمت (در حال حاضر کاملاً فروخته شده) کالکتورز از بازی بالدرز گیت ۳ شامل آیتم‌های فیزیکی مختلفی مانند تاس و کارت‌های بازی کارتی و رومیزی Magic: The Gathering است اما دیسک بازی در آن وجود ندارد و فقط کد قرار داده شده است.

لاریان همچنین به این نکته اشاره کرد که نسخه فیزیکی این اثر شامل تمام قابلیت های نسخه دیجیتالی دیلاکس بازی بالدرز گیت ۳ خواهد بود.

به نظر می رسد طرفداران لارین می توانند انتظار بیشتری از این نوع کارها از استودیو داشته باشند. مایکل داوز (Michael Douse)، مدیر نشر لارین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این حداقل برای ما در لارین آزمایش چیزی است که ما احساس می‌کنیم آینده رسانه‌های فیزیکی است. ما چند ماه گذشته را صرف یادگیری چگونگی انجام این کار از ابتدا کردیم و هر آنچه از نسخه کالکتور یاد گرفتیم را در چیزی قرار دادیم که امیدواریم برای آنچه که به‌عنوان نسخه فیزیکی استاندارد خود در نظر داریم، ارزش بی‌نظیری داشته باشد. اگر این روش جواب دهد، ما در آینده هم به این روش ادامه خواهیم داد. ما ارزش رسانه های فیزیکی را درک می کنیم و در حالی که به وضوح چالش‌های قابل توجهی درباره‌ی آرشیو بازی‌ها وجود دارد، ما واقعاً باور داریم که ارزش تجربه‌کردن را دارد، حتی اگر به معنای انتشار بازی روی چند دیسک باشد.

  • بهینه‌سازی بالدرز گیت ۳ برای ایکس‌باکس سری اس نتیجه‌ فوق‌العاده‌ای داشته است
  • دروازه‌ی بالدور ۳ ادامه‌ی راه میراثی است که عصر اژدها بر جای گذاشت

بازی بالدرز گیت ۳ هم‌اکنون برای مک، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس به‌زودی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. اگرچه استودیو لارین هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس اعلام نکرده است.

منبع: Polygon

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت ریجن ۱۲۰۰ آسیا

۲۷,۰۶۲,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

۲ %
۱۴,۵۳۵,۵۱۰
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید
بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5
بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5
۲,۷۹۰,۰۰۰
۲,۶۰۰,۰۰۰
تومان
بازی FIFA 24 مخصوص PS4
بازی FIFA 24 مخصوص PS4
۲,۷۸۰,۰۰۰
۲,۵۵۰,۰۰۰
تومان
خرید بازی کنسول
مشاهده همه

نوشته نسخه‌ی فیزیکی جذاب بالدرز گیت ۳ به‌زودی منتشر خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع